Jump to content
PyroForum.nl

Ik ben Tornadox


Tornadox

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben Tornadox, ik ben 15 jaar (wordt in december 16), en zit in 4VWO.
Ik heb al veel PDFjes over de theorie van pyrotechniek gelezen, en veel topics op Chemixtry en natuurlijk ook Pyroforum. Ik vind zelf dat ik best veel ervaring met flash heb (ook de KClO3 en de KMnO4 versie), echter niet met bp (ik kan maar niet aan KNO3 komen..., misschien ook omdat ik hedendaags een beetje lui ben om ernaar te zoeken :P ). Ik ben van plan om deze komende weken naar KNO3 te gaan zoeken om vuurpijlen te maken.
Mijn hobby's zijn: Gamen, lockpicken, tennis en nog wat andere dingen waar ik niet op kan komen.

Ik heb al de de forumregels gelezen, begrijp ze en respecteer ze.

Ik hoop hier een goede tijd te beleven,

Tornadox

Link to comment

Nog voor het gebruikelijke welkom wil ik je feliciteren met het feit dat je blijkbaar wél aan KClO3, maar níet aan KNO3 kan komen, dat is toch vrij ongebruikelijk. :P


Voor het standaard deel heet ik je natuurlijk van harte welkom, fijn dat je de regels hebt gelezen, onthoudt ze ook en je zult het hier prima naar je zin hebben.

Link to comment

In het begin heb ik vooral naar KClO3 gezocht en naar KMnO4. En daarna niet meer naar KNO3.
Ook omdat ik geen bp oid met KNO3 nodig heb gehad.
Echter begint flash een beetje te vervelen, dus wil ik nu KNO3 hebben om bp en stars te maken voor siervuurwerk.
Misschien was het trouwens ook een beetje geluk dat ik KClO3, KMnO4 en Eckhart 5413 Super (jaa, ik ben hier trots op :D ) heb gevonden. :P

Tornadox

Link to comment

Allereerst welkom op dit forum. Ik zou als ik jou was niet meteen beginnen met flash trouwens, maar dat is je eigen keus.

Misschien was het trouwens ook een beetje geluk dat ik KClO3, KMnO4 en Eckhart 5413 Super (jaa, ik ben hier trots op tongue.gif ) heb gevonden. smile.gif

Dan ken je Knallerdeknal, Rico en/of Meatyke zeker? :P
Link to comment

Nee eigenlijk niet.
Een metaalbedrijfje wilde wel door mij bij Eckhart aluminiumpoeder bestellen. Heb ik weer geluk :D
Dat ik met flash ben begonnen was, is doordat ik mij meer interesseerde in knallen dan sier. Maar dat wilt niet zeggen dat ik een "knalluh" type ben. :P

Link to comment
Dan ken je Knallerdeknal, Rico en/of Meatyke zeker? :D


:P

OiiOii, Welkom hier Tornadox. Ik hoop dat je hier veel leert en dat je het naar je zin zult hebben.

Groets
'Paask0nijn :P
Link to comment
×
×
  • Create New...