Jump to content
PyroForum.nl

Server


Tyneman

Recommended Posts

Zoals de titel van dit topic al laat zien: Mijn servertje is weer online.
Na de verhuizing eerst mn hele netwerk op orde gebracht. Externe HD aangesloten. (Ja, nu kan ik zelfs mn computer weer uitzeten s'avonds. :) ) En wat gaan spelen.
Wel een klein probleempje tegen gekomen onderweg.
Ik moest namelijk mijn oude HD, door omstandigheden, formatteren. Alleen erg jammer dat al mijn pyro bestanden daar op stonden. :P Eerst geprobeert met een recovery progje wat terug te halen, maar dat gaf heel veel vern*&%te bestanden.
Nu dus mijn server op externe HD en 24/7 online.

De grote vraag is: Wie kan mij weer helpen aan bestanden? (.pdf)
Ik ben redelijk goed bezig geweest en heb weer heel wat terug, maar ben ook nog heel veel kwijt.
Zie het dus als een ruil. Wie brengt, mag ook halen!

Post hier SVP wat je hebt ge-upload. En zet het in de UPLOAD directory!

Hier komt het adres:

ftp://Pyro:[email protected]:21

En gebruik een FTP programma, niet een browser!!

Gr33tZ

Link to comment

Mooi zo T! En nu niet meer zoveel pr0n downloaden zodat je je HD niet meer moet formateren. :)

Ik heb een boel pdfs. Maar je kan het beste ook eens zien op members.pyroforum.nl/gamekeeper, daar staan ook heel deel mooie pdfs op en ook op E&W FTP.

Link to comment

Zoals ik het nu zie staat het al aardig vol hoor T, ik zie niet echt direct wat ik zou kunnen bijdragen zonder dubbel te uploaden.

Ik zal er eens ff goed naar moeten kijken.


Ik heb alles geupload in een folder "niet zeker", je moet zelf maar fftjes kijken of ik iets dubbel heb geupload..


Deze kan iemand ook ff rippen___> http://[B][ GEBRUIK MAKEN VAN EXTERNE UPLOADERS IS NIET TOEGESTAAN, UPLOAD BESTANDEN DIRECT OP HET FORUM ][/B]users/BQMPNO , heb geen premiium acount.
Staan interresante files in.
Pass: roguesci.org

Hier staan trouwens bijna alle boeken die je ooit zou willen hebben.
http://www.roguesci.org/theforum/showthrea...?t=5388&page=24

Vanaf pagina 15-17 ofzo beginnen de links weet te werken, aangezien rapidcrap ze laat verlopen.


Lttrrzz

Link to comment
En zet het in de UPLOAD directory!


Heren hoe moeilijk is het? Als je inlogt zie je 2 (twee) mappen. Upload en pyro. Als je iets upload doe dat dan ALSTUBLIEFT in de UPLOAD directory. En niet in een andere map!!
Anders is voor mij niet bij te houden wat waar staat, laat staan het te synchroniseren met m'n mirror.

Iig dank aan pepcore voor de uploads, hopelijk zit er wat bij. :)
Jammer dat er verder veel gehaald is en maar erg weinig (Zeg maar niets) gebracht. Als iedereen nu eens twee dingen van Rapidshare haalt (Zie link van Pepcore hierboven) en upload, voordat ie wat downt, dan hebben we straks een veel uitgebreidere bibliotheek.

Gr33tZ
Link to comment

Vind ik een goed idee T.

Ik post hier wel wat ik daar gedowned heb en op je server geupload heb, dan downed iemand anders niet precies hetzelfde.


-Combustion Physics by Chung K. Law 13.2MB
-improvised_munitions_handbook_v3 5.1MB
-Metal Dihydrogen and Bond Complexes - Structure, Theory, and Reactivity
-Metal Oxide Chemistry and Synthesis: From Solution to Solid State
-NITRATION uit beneden genoemde folder.
-MISC uit beneden genoemde folder.
-
-

Ik blijf deze post wel editen.

Ik kies trouwens alleen de titels die me interresant lijken. :)

EDIT:hmm om een of andere reden kan ik geen connectie maken met je server, ik sla de pdfjes wel even op en upload ze later...

Hier ook een paar boeken die misschien niet met het forum te maken hebben maar mischien ook leuk zijn om upteloaden.

-Tactical Skills of Hand to Hand Combat by Bradley Steiner 23.1MB
-
-
-
-
-
-

Zeg maar als je die niet op je server wil T...

En nog een hele lekkere rapidshare folder :P
http://[B][ GEBRUIK MAKEN VAN EXTERNE UPLOADERS IS NIET TOEGESTAAN, UPLOAD BESTANDEN DIRECT OP HET FORUM ][/B]users/8GJAD8
Wat erin staat ---> http://www.roguesci.org/theforum/showthrea...?t=5388&page=22 , 14e post. :P






Lttrrzz

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...