Jump to content
PyroForum.nl

Hallo allemaal


Stainz

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Mijn naam is Bas,
Ik ben 16jaar oud zit op het atheneum ga daar de richting van de Natuur- en Scheikunde op.
Mijn hobbies zijn uhm.. nou ja pyro natuurlijk :)
In de meeste gevallen beperkt tot kleine fonteinen en rookbommen.
Ik ben van plan om binnenkort eerst maar eens een KAS suiker rookbom te gaan maken.. en als jullie meer willen weten.. vraag het maar!

groetjes,
Bas

Link to comment
Guest meatyke

Welkom!
Waar woon je? Belgiƫ of Nederland, Streek, ...
Ik hoop dat je hier veel gaat leren!
Ow en lees de regels.


greetz

Link to comment

Verbazingwekkend goede spelling voor een nieuwe member :) .
Ik hoop dat je hier veel zult leren met betrekking tot pyro, chemie en dergelijken. Lees ook een keertje de wet over vuurwerk door, dan weet je tenminste wat je kunt verwachten als je ooit gepakt zou worden (komt helaas steeds vaker voor).

Miech.

Link to comment

Ik woon in nederland, in de regio Zuid-Holland.
Ik doe mijn best om mijn spelling goed te houden!
Gepakt worden is er voor mij haast nooit bij, gezien ik op het platteland woon. Op het platteland wonen heeft een groot voordeel : ELKE BOER HEEFT KUNSTMEST!
Ik ga vanavond beginnen aan mijn KAS rookbom.

greetz,
Bas

Link to comment

Welkom Stainz!

Een goed begin is het halve werk. :) Nice going.
Lees voor de zekerheid nog wel even de regels. Dit ter voorkoming van eventuele warnings in de toekomst.
Verder veel plezier op het forum en ik hoop snel iets van je werk te zien.

Have fun, stay safe!
Gr33tZ

Link to comment
Guest meatyke

Platteland? Dat is inderdaad heel handig!
Maar woon je dan ver van 't stad? Want daar zijn namelijk ook wel een
heleboel interessante winkels. :)

En hoe ziet je werkplek er uit en welke chems heb je al allemaal?
Veel geluk met je eerst KAS - Suiker rokertje!

Link to comment

Nou ik kan aan heel veel lanbouw chems komen.. dus dat is heel makkelijk, want daar worden veel dingen gebruikt, ook soorten vergif die tegenwoordig verboden zijn. Deze zijn vaak bij boeren in de kast blijven staan. Dus als ik een idee heb van : 'die stof kan ik gebruiken,' is er bijna altijd wel aan te komen. Ik moet nog even uitzoeken hoe ik verder aan chems kan komen, maar ik denk dat ook dat niet zo'n heel groot probleem mag vormen..

Link to comment

Welkom,

Als je je een beetje er mee bezig houdt is aan chems komen inderdaad geen probleem. Heel veel dingen kan je ook gewoon laten opsturen vanuit je luie stoel. :) Maar dat maakt het soms natuurlijk iets verdachter. Gewoon goed uitkijken.

Link to comment
×
×
  • Create New...