Jump to content
PyroForum.nl

ik ben jensie91


jensie91

Recommended Posts

Hoi allemaal, ik ben dus jensie91. Mijn echte naam is jens v. D.(Achternaam houd ik geheim om privacyredenen) en ik ben dus geboren in 1991. Ik heb nog vrijwel geen ervaring met explosieven of chemicaliën maar ik wil het heel graag leren! Mijn broer helpt me op het moment om chemisch te kunnen rekenen en al die andere basis dingen(Hij is 19 en studeert HBO biochemie) maar ik hoop hier ook veel te kunnen leren. Mijn ervaringen tot nu toe: sterretjes bommen maken(Lekker flauw, maarja), kruit uit flares halen en een soort brandbom van maken. Mijn volgende doelstellingen: een KAS-rookbom maken, mijn een eerste L.E. maken. Ik hoop ooit keer te kunnen werken met H.E's maar over het algemeen vind ik dat toch te gevaarlijk, het mag waarschijnlijk ook niet van mij moeder.

Ik hoop dat dit een goede introductie is van mezelf, gr. jens.

Link to comment

Welkom Jensie91.

Doe jezelf (en ons) een lol en lees de regels goed. Pas ze ook toe en voorkom zo warnings. Dat houd het leven hier voor een ieder prettig.

Goed dat je al met theorie bezig bent. Eerst veel lezen alvorens te gaan experimenteren.
Veel plezier op het forum.

Have fun, stay safe!
Gr33tZ

Link to comment

Welkom!

Het maken van HE's is meestal niet gevaarlijk (opletten met
zuren!) maar het opslaan en hanteren wel. Het beste
explosief om eerst te maken is In My Humble Oppinion (imho)
NitroCellulose. Dat explosief is lekker simpel om te maken
en vrijwel gevaarloos.

P.S> Mijn complimenten voor je grammatica, een hoop
nieuwkomers falen in hun eerste post(s) in het gebruik van
de Nederlandse taal.

Link to comment

Welkom. Ik ben ook ik '91 geboren :mellow: .
Ik zou eerst veel lezen over de LE's, whistle, flash, buskruit, H3 en dergelijke dingen. Ook is het meal powder bp pulverone houtskool in buskruit verhaal wel interessant denk ik.
In ieder geval, veel succes. Als je vragen hebt mag je mebest PM'en.

Groetjes, Yellowcard :rolleyes:

Link to comment
×
×
  • Create New...