Jump to content
PyroForum.nl

graffiti


naftakraker

Recommended Posts

Ik was in Wit Rusland voor een uitwisseling van school. Het was daar trouwens heel anders dan dat ik had verwacht, maar wel heel erg goedkoop allemaal :(. Maarja daarom dus. En ik zat in huis bij mensen die wel eens mooie graffiti maakten, maar ze deden ook taggen, en toen zijn we 's nachts op pad gegaan. We zijn toen ook naar een soort van wedstrijd geweest. Ik moet even kijken of ik daar nog de foto van kan vinden in een foto album, want daar was best een mooi ding gespoten.

Link to comment

ha ha, dat wilde ik ook gaan doen vroeger, ik vind het nog steeds zeer kunstig, overal waar ik langs rijd kijk ik mijn ogen uit en oordeel ik naar de ervarenheid van de artiest :P

ik heb zelf eigenlijk (bijna) nooit een piece of tag gezet.

hoewel ik vaak op papier nog wel eens een veredelde "droedel" zet

ik heb nu als naam PEER maar heeft toevaalig iemand een betere naam ofzo


SEGA, ROAR, CABLE, ZION, RAVE, weet ik veel als het maar vet klinkt en het liefst letters die je "vierkant" neer kan zetten liever een o dan een L of J, o ja probeer 4 letters te hebben, als het langer is kost het te veel tijd om het te lezen :(
Link to comment

Gisteravond heeft m'n broertje nog ff wat gespoten en toen kwam mijn ma er achter doordat zijn blikken nog in z'n tas zaten en eruit vielen toen ze de tas verplaatste :(
In middelburg hebben ze helaas geen graffiti muur en moet alles 's nachts worden gedaan op verlaten gebied zoals het industrie-terrein, daardoor geeft het wel een extra kick maar als je wordt gepakt ben je de lul.

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Ik doe er ook wel aan, bij ons achter is een grafittimuur en onder de brug kan net zo goed, vinden ze ook niet erg:P

Inderdaad, 4 letters is ideaal, maar ik heb de laatste tijd nog niet erg veel gedaan en ben nog maar net begonnen.
Is wat weinig tijd als je 4 á 5 grote hobbys hebt. :)
Pyro, Pc, Modelbouw, Grafitti, Dj-en en dat neemt allemaal nogal wat tijd in beslag.

Mijn Tag is DEVO, ook wel mijn artiestennaam. ;) (afgeleid van "Dj The Devourer")

Veel plezier met Taggen toegewenst!!

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...