Jump to content
PyroForum.nl

whatever


overseer1234

Recommended Posts

hoihoi, jaja, ik ben nu deze keer de echte robin (niet mijn broertje dat mij gehackt heeft)

ik ben 18 jaar oud, student op de hogeschool en volg professional bachelor chemie
mijn hoby's zijn mauntain boarden, carting, paintball, snowboarden en magic the gathering TCG

mijn ervaring op pyrotechnisch gebied strekt zich uit van een KAS rookbom tot het maken van AP ANFO ANNM, kwikfulminaat, schietkatoen en nitroglycerine (waarvan mijn grotste bom tot nu toe 25kg ANFO is)
ik heb nu al even zitten rondneuzen op dit forum maar eerlijk gezegd wordt ik hier niet echt veel wijzer...
1) hier staat vooral wat je NIET moet doen
2) bijgevolg staat er dus niet hoe het WEL moet
3) hier wordt eerder bestraft op taalfouten terwijl het eerder zou moeten gaan om het corigeren van formules en compo-verhoudingen ALS IK MIJN SPELLING GECONTROLEERT WIL HEBBEN GA IK WEL NAAR EHT FORUM VAN HET GROENE BOEKJE
4) als er al iets gevraagd wordt dan wordt er 9/10 keer verwezen naar google waarbij ik mij afvraag waarom dat dit forum dan bestaat als de mods alleen maar mierenneuken over taalfouten
5) ik vertik het gewoon om mijn taalfouten zelf te corigeren en mijn zinnen te beginnen met hoofdletters omdat dit volgens mij het enige is dat hier bekeken wordt, want als mensen iets zinvols willen weten moeten ze eht toch gaan zoeken op een adere site of moeten ze maar "googellen"
6) JA INDERDAAD PUNT 4 EN 5 ZIJN HETZELFDE VOOR ALS JE HET NOG IET DOOR HAD

hiermee heb ik dus eindlijk mijn hart gelucht en jah, waarschijnlijk krijg ik heir wel vetter warnings voor en wordt ik waarschijnlijk geband...

maarja, nu kan iedereen teminste zien hoe ik er over denk...
greetzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
robin.

Link to comment
3) hier wordt eerder bestraft op taalfouten terwijl het eerder zou moeten gaan om het corigeren van formules en compo-verhoudingen ALS IK MIJN SPELLING GECONTROLEERT WIL HEBBEN GA IK WEL NAAR EHT FORUM VAN HET GROENE BOEKJE