Jump to content
PyroForum.nl

whatever


overseer1234

Recommended Posts

hoihoi, jaja, ik ben nu deze keer de echte robin (niet mijn broertje dat mij gehackt heeft)

ik ben 18 jaar oud, student op de hogeschool en volg professional bachelor chemie
mijn hoby's zijn mauntain boarden, carting, paintball, snowboarden en magic the gathering TCG

mijn ervaring op pyrotechnisch gebied strekt zich uit van een KAS rookbom tot het maken van AP ANFO ANNM, kwikfulminaat, schietkatoen en nitroglycerine (waarvan mijn grotste bom tot nu toe 25kg ANFO is)
ik heb nu al even zitten rondneuzen op dit forum maar eerlijk gezegd wordt ik hier niet echt veel wijzer...
1) hier staat vooral wat je NIET moet doen
2) bijgevolg staat er dus niet hoe het WEL moet
3) hier wordt eerder bestraft op taalfouten terwijl het eerder zou moeten gaan om het corigeren van formules en compo-verhoudingen ALS IK MIJN SPELLING GECONTROLEERT WIL HEBBEN GA IK WEL NAAR EHT FORUM VAN HET GROENE BOEKJE
4) als er al iets gevraagd wordt dan wordt er 9/10 keer verwezen naar google waarbij ik mij afvraag waarom dat dit forum dan bestaat als de mods alleen maar mierenneuken over taalfouten
5) ik vertik het gewoon om mijn taalfouten zelf te corigeren en mijn zinnen te beginnen met hoofdletters omdat dit volgens mij het enige is dat hier bekeken wordt, want als mensen iets zinvols willen weten moeten ze eht toch gaan zoeken op een adere site of moeten ze maar "googellen"
6) JA INDERDAAD PUNT 4 EN 5 ZIJN HETZELFDE VOOR ALS JE HET NOG IET DOOR HAD

hiermee heb ik dus eindlijk mijn hart gelucht en jah, waarschijnlijk krijg ik heir wel vetter warnings voor en wordt ik waarschijnlijk geband...

maarja, nu kan iedereen teminste zien hoe ik er over denk...
greetzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
robin.

Link to comment
3) hier wordt eerder bestraft op taalfouten terwijl het eerder zou moeten gaan om het corigeren van formules en compo-verhoudingen ALS IK MIJN SPELLING GECONTROLEERT WIL HEBBEN GA IK WEL NAAR EHT FORUM VAN HET GROENE BOEKJE

Dit is een intellectueel forum, en om alles een beetje leesbaar te houden leeft men hier spellingsregels na, punt.

Stel dat mensen chemische formules in msn-taal gaan zetten, hoe zie je dan bijvoorbeeld nog het verschil tussen het element Nobellium en de chemische notering voor stikstofoxide? Goed zo, niet!

Daarom worden hier spellingsregels nageleefd, en zo streng zijn ze echt niet hoor. Je zult niemand zien zeuren over een d of dt, maar beginnen met hoofdletters en eindigen met punten is toch het minste wat je kunt doen.

Verder ziet een forum met een goed gespelde inhoud er ook een stuk serieuzer uit voor mensen die er voor het eerst komen.

Veel plezier op het forum, en ik hoop dat je veel bijleert.
Link to comment
3) hier wordt eerder bestraft op taalfouten terwijl het eerder zou moeten gaan om het corigeren van formules en compo-verhoudingen ALS IK MIJN SPELLING GECONTROLEERT WIL HEBBEN GA IK WEL NAAR EHT FORUM VAN HET GROENE BOEKJE
4) als er al iets gevraagd wordt dan wordt er 9/10 keer verwezen naar google waarbij ik mij afvraag waarom dat dit forum dan bestaat als de mods alleen maar mierenneuken over taalfouten
5) ik vertik het gewoon om mijn taalfouten zelf te corigeren en mijn zinnen te beginnen met hoofdletters omdat dit volgens mij het enige is dat hier bekeken wordt, want als mensen iets zinvols willen weten moeten ze eht toch gaan zoeken op een adere site of moeten ze maar "googellen"
6) JA INDERDAAD PUNT 4 EN 5 ZIJN HETZELFDE VOOR ALS JE HET NOG IET DOOR HAD

Heb jij even pech dat je hier niets te zeggen hebt. Als je je niet aan de regels wil houden moet je maar gezellig een ander forum zoeken. Of ga lekker een potje magic-en, spelen met je trollen, draakjes en elfjes en jezelf helemaal de man voelen.
Wij hebben toch geen informatie en wij wensen ons niet door iemand als jij in de zeik te laten zetten.
Nu warned, waarschijnlijk zeer snel gebanned.
T.
Link to comment

Ik wou zeggen welkom,

Maar... leuk dat je er zo over denkt, maakt het alleen maar makkelijker voor ons. Als je geen enkele regel goed vind en wil toepassen en het forum bekritiseerd (en bijgevolg de leden ook). Dan zit je hier niet op je plaats.

Je krijgt van mij nog een kans om te veranderen van gedachte en wel de regels toe te passen, zoniet is je hier waarschijnlijk een kort verblijf toegewezen.

Link to comment

Hmmm ik heb er een tijdje ook zo over gedacht, en me hardnekkig gedragen. En omdat je maar een lid bent, schiet je hier uiteindelijk helemaal niks mee op. Enigste wat je krijgt zijn warnings, gezeik en ruzie's. Heb je helemaal NIKS aan, en je schiet er NIKS mee op.
En ja, ik spreek uit ervaring.

Dus wees niet koppig en pas je aan, als je braaf bent zul je een hoop hebben aan dit forum.

Welkom.

Link to comment

Er word idd snel verwezen naar google, en dan heb je nog van die slijmerige members die doen aslof zij de admin zijn :angry: (echt van die bepaalde types die je in de klas ook treft)

Zeer slim om iemand met een mening waar 90% van de forumleden en alle mods het niet mee eens zijn gelijk te geven en daarbij nog een beetje te gaan provoceren! Als je het ook niet eens bent met de regels mag je het ineens zeggen, dan kunnen we wel wat regelen. (Prophet)

Link to comment

God jezus. Wat een gezeur weer. Het is weer een speeltuin vol met kwade kindertjes.

Ik denk dat je je maar moet verwijderen van het forum als je het met zo weinig punten eens bent, Robin. Dit verhaal is net zoals die keer met Tech. En die is ook weg.

Er word idd snel verwezen naar google, en dan heb je nog van die slijmerige members die doen aslof zij de admin zijn laugh.gif (echt van die bepaalde types die je in de klas ook treft)


Hier kun je natuurlijk op wachten. Jij zet zo'n zin neer, daar móet wel op worden geantwoord.
Is het niet normaal dat we allen voor een beter forum zorgen en de regels handhaven? Het lijkt mij ook meer dan reeel dat forum leden corrigeren, dat is ook het doel van de politiek voor de maatschappij.
En denk je dat wij er nooit ziek van worden om vragen te krijgen die je zelf kan bedenken, of nutteloze vragen zoals wat het verschil tussen koper (II) en koper(I) is.

Verder ben ik het met vele quotes van mijn voorgangers eens.
Link to comment
Er word idd snel verwezen naar google, en dan heb je nog van die slijmerige members die doen aslof zij de admin zijn :) (echt van die bepaalde types die je in de klas ook treft)


Ok, er wordt idd snel naar google verwezen.
(meestal gebeurt dit overigens voor al eerder besproken dingen of dingen die je snel kan opzoeken)
Maar wat is er mis met een beetje dingen opzoeken, tenzij je natuurlijk lui bent.

En waar slaat die laatste zin op, het is heus niet slijmerig als je dit forum gewoon met zijn allen beter probeert te maken ofzo.

Totaal niet eens met jouw redeniring... :angry:


Lttrz
Link to comment

@ Nitro wat jij zegt klopt idd, maar er kan ook overdreven worden.

@ Prophet, ik heb gewoon een eigen mening, ik pas dit niet aan op wat de andere zegge. Maargoed ik vind het een zielige oplossing om meteen te gaan dreigen. Ik leer hier serieus veel van de members.

Maar als je hier een ban voor wil geven, jezus..

Link to comment
  • Root Admin
3) hier wordt eerder bestraft op taalfouten terwijl het eerder zou moeten gaan om het corigeren van formules en compo-verhoudingen
Als mensen zich gewoon aan de basics (correcte spelling & hoofdletters zijn toch niet te veel gevraagd) zouden houden konden we ons inderdaad meer op de inhoud richten...


want als mensen iets zinvols willen weten moeten ze eht toch gaan zoeken op een adere site of moeten ze maar "googellen"
Zinvolle vragen als "waar kan ik KNo3 kpuhh??" of "hoe maak je makkelijk+snel+goedkoop een explosief van mest en benzine??"...?


waarschijnlijk krijg ik heir wel vetter warnings voor en wordt ik waarschijnlijk geband...
inderdaad
Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...