Jump to content
PyroForum.nl

[VIDEO+FOTO] 2 Bp vuurpijlen met elk een payload.


Recommended Posts

Beste mensen,

Gister maar eens wat vuurpijlen gemaakt met payload. 2 pijlen.
Beide pijlen hadden precies dezelfde motor, 12g Bp en nozzle = 4mm, core = 5mm, ID = 17mm.
1 Pijl had een payload van ong. 20 Winokur nr. 25 stars, round rolled. De ander had ong. 10 wat grotere stars, die hadden een Bp coating, daar onder een Blauwe compo. en daar onder heeel klein beetje rood, wat niet te zien is.

Video:

Groetjes, Yellowcard :)

HPIM1701.jpg

HPIM1689.jpg

HPIM1690.jpg

Link to comment

Hah CATO's, is mij nog nooit en zal denk ik ook nooit gebeuren. Ik ben inmiddels al best wel ervaren kwa vuurpijlen, dus dat zal niet gebeuren.

Ik heb Het kokertje vol gedaan met stars, en daartussen zit allemaal Bp, en dan tik ik tegen de huls zodat het een beetje in zakt en tussen de stars gaat zitten.

Link to comment
Hah CATO's, is mij nog nooit en zal denk ik ook nooit gebeuren. Ik ben inmiddels al best wel ervaren kwa vuurpijlen, dus dat zal niet gebeuren.

Ik heb Het kokertje vol gedaan met stars, en daartussen zit allemaal Bp, en dan tik ik tegen de huls zodat het een beetje in zakt en tussen de stars gaat zitten.

Au! Hibris! :P (mensen die grieks/latijn hebben gehad weten wat ik bedoel)
Dat wordt bestraft door de goden! :)
[OFFTOPIC] Ik heb grieks/latijn en weet Niet wat je bedoelt... [/OFFTOPIC]
Vooral die 2e vuurpijl is erg mooi !! Alleen waarom naast een snelweg?

[OFFTOPIC UITLEG]Dat is het onderwerp waar 9 op de 10 mythes over gaat, iemand pleegt hybris, hoogmoed, een belediging voor de goden, en wordt bestraft.
Iemand zegt, ik ben onverslaanbaar (denk aan de odyssee) en hij wordt voor de rest van z'n leven bestraft.
Meer info:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hybris
[/OFFTOPIC UITLEG]
Link to comment
  • 2 weeks later...

Meschien een rare vraag maar hoe krijgen jullie die stars zo... ik heb geprobeert ze te persen met water en een aantal dagen later drogen maar dan vallen ze nog uit elkaar als je ze laat vallen.
Ik heb in de aflevering "fireworks an explosive story" gezien dat ze ze in een boton molen maken... heeft iemand hier ervaring mee? bijv. in een kogelmolen laten rollen.

King-b

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...