Jump to content
PyroForum.nl

ik ben chemical brother


chemicalbrother

Recommended Posts

Ik noem dus met mijn voornaam thibault, woon in de buurt van brugge volg 4 technische wetenschappen op schoolen ben 16. Ik ben rond mijn vierde leerjaar geïnterseerd geraakt in chemie en pyrotechniek door het boek vuurwerk door de eeuwen heen te lezen. daarna kreeg ik vragen en ben toen regelmatig naar een chemie leraar gegaan die mij zo veel geleerd heeft over chemie en heeft mij op een dag een keer gezegd dat ik natrium chloraat grassenverdelger gemengd met suiker moest proberen; dat was dus zo mijn kewl pyro begin heb toen met slechte maar veilige mengsels wel eens mijn vingers verbrand (ben ik helemaal niet fier op). In mijn eerste middelbaar was ik minder geïnteresseerd in chemie en dus ook pyrotechniek en heb nu dit jaar in begin juni chemixtry ontdekt en zo begon het weer op te laaien en ben ik naar hier gegaan en nu woensdag heb ik mijn eerste shels kunnen laten afgaan wel niet in de lucht mijn mortier ging nog niet zo goed maar dat ligt aan mij;
slecht geladen. ik zal ze wel eens uploaden.En ten laatste wil ik me nog eens verontschuldigen voor mijn voorgaande slechte posts en ondoordachte berichten B)

Chemicalbrother, het gebruik van hoofdletters leestekens en correcte spelling is een vereiste op dit forum! DOE HET DAN OOK. Daarbij kan je beter ook lange teksten in alinea's opdelen om de leesbaarheid te vergroten. Zoals je tekst hier nu staat trekt die nergens op! Ik geef je nog 1 kans om het beter te gaan doen, volgende keer krijg je een warning. (Prophet)

Link to comment

Ik zal in het vervolg wat beter op mijn spelling letten. ;)
Bij geen van de twee mortieren is de buis ontploft. Bij de eerste had ik wat plakband gebruikt en die was door de lift charge doorgebrand. Bij mijn tweede zat mijn schell helemaal bovenaan de pijp omdat ik hem er niet deftig in kreeg (heb men pijp wat ingekort) B) en die is dus gewoon op de grond gevallen maar mooi afgegaan:rolleyes: .
Ik heb ook nog geprobeerd om een gebuisde lont te maken door kranten papier rond mijn lont te draaien maar dat werkte niet; hij brande niet sneller.
de filmpjes staan hier: http://pyroforum.nl/index.php?showtopic=1097

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...