Jump to content
PyroForum.nl

Upload-zooi

morpheus

Recommended Posts

Posted

Ik kwam toevallig een upload-site tegen waar je geen 60 sec hoeft te wachten [*HINT*] dus moeten er vast wel veel meer zijn...

LINK (max. 100 Mb, 'k heb 't alleen getest met filmpjes)

Dus heb je er meer: dump ze hier :lol:

EDIT: in bericht van BZ Boom deze link
anoniem max 20 Mb - met free account max 100 Mb

Posted

Ik gebruik meestal Google video om te uploaden.
Daar hoef je als kijker niet te wachten en er is ook een desktop uploader voor bestanden boven de 100MB!!!
Om te kunnen uploaden moet je wel een google-account hebben, maar een account aanmaken is gratis.

-de link-

dr B

Posted

Ik gebruik ook wel eens Google-Video (heb er ook eens een rookbom neergezet) maar ik vind dat hij erg traag upload (dat kan aan mijn internet-verbinding liggen...), en voor dat google account moet je worden 'uitgenodigd' ... Dus eerst moet een ander je een uitnodiging sturen, maarja het werkt wel best goed inderdaad.

FF oftopic: Weet iemand hoe ik dat Warn: (0%) naast mijn berichtjes kan weghalen? (of kan je dat alleeen zelf zien??)

Posted
Het is alleen toegestaan om RapidShare te gebruiken voor bestanden die niet via het forum geupload kunnen worden (dus groter dan 8MB).

Waarom alleen met rapidshare?

Veel member vinden dat RapidShare een beetje (...), dus waarom mogen we geen Google etc. gebruiken?

dr B
Posted

Hier wordt denk ik eerder mee bedoelt dat je Rapidshare (of een andere upload site) alleen mag gebruiken voor bestanden die groter dan 8Mb zijn... (Zo staat het er ook)
Er staat niet dat je alleen Rapidshare mag gebruiken.

Posted

Zo zou je het ook kunnen lezen ja, ik denk dat gamekeeper dat "rapidshare" beter kan vervangen door "externe uploaders" ofzoiets dergelijks

• 9 months later...
Posted

Ik heb geen zin om voor éen lullig vraagje een heel nieuw topic te starten, dus dan maar hier:

Ik heb een dik probleem met het uploadsysteem, ik wil namelijk filmpjes erop zetten (MPEG-4).. alleen dan geeft hij een fout melding.
Iemand idee om dit te verhelpen, of een goed converter programma in de aanbieding?

• Root Admin
Posted

Wat is de extensie? .mp4 ?

MPEG-4 is toch gewoon DivX/Xvid? Werkt het filmpje nog als je de extensie veranderd naar .avi? .avi kan je geloof ik wel normaal uploaden.

Posted

Ow dank je gamekeeper, naar .avi werkte wel.

Als iemand ook zo wilt omzetten, maar niet weet hoe:
Gebruik het programma-tje YASA Video Converter, makkelijk en snel.
Als iemand hierover nog vragen heeft, PM dan even.

Dank je

Posted

Ik heb het zelfde probleem met Mp4 tjes via mijn telefoon.

Maar moet niet echt een probleem zijn, eerst omzetten naar .wmv, dan editen in windows movie editor en dan het filmpje coverteren naar .avi

Ik gebruik imtoo mp4 decoder, hij kan natuurlijk nog meerdere bestanden converteren.

Lttrrzz

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...