Jump to content
PyroForum.nl

SPIDER


SPIDER

Recommended Posts

Yow , all of you !!!

Ik ben hier al een tijdje lid maar is er nog nooit van gekomen me even voortestellen.

Ik ben SPIDER ben 18 en ben van Vlaanderen . Ben al van kinds af aan gefacineert door de Chemie, door men vader die er in zen jeugd ook door gefacineert was en me er veel over vertelde.
Voor de rest intresseer ik me zowel aan chemie in het algemeen als Pyro techniek, Explosives (chemische kant/ praktische kant/electronische kant)
Voor de rest hou ik van weggaan met de kamerraden, veel surfen op het net opoek achter info....
*Biochemie intresseert me wel maar zover ben ik nog niet gekomen.

Dit is zo een beetje alles....

Link to comment

In België is het inderdaad wel Chill,hoewel Nederland ook zijn charmes heeft hoor. Vandaag een bezoekje gebracht aan terneuzen, de nieuwe Checkpoint is bezocht :lol:

Voor de Belgen: we kunne via PM eens zien of er geen mensen dichter bij elkaar wonen, dan we wel zouden durven denken.
In realiteit elkaar ontmoete eventueel een soort meet & greet organiseren om elkaar tips te geven, ieder kan wel iemand helpen elk op zen eigen mannier.

Dit forum is steeds een steun zowel op het theoretische/practische gedeelte, als te weten dat er nog "zotten" (zoals men moeder het zo mooi uitdrukt) die zich met zo een hobby bezig houden. :lol:
Maar zij heeft er dan ook niets van intresse voor dus kan ik haar wel ergens begrijpen hoor.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...