Jump to content
PyroForum.nl

HOW TO: Hulzen Rollen

yellowcard

Recommended Posts

Posted

Precies, dat spul brand nog trager dan mij eerste greenpowder. Ik vind het een harde knal voor iets dat ik tussen mijn duim en mijn wijsvinger platknijp.

Alhoewel, ik heb een heeeeel tijdje geleden van 20g greenpowder en een koker van 6 A4tjes een hele doffe klap gemaakt.

• Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted (edited)

oke oke,
ik kom erachter dat mijn moeder een hele boel kraftpapier heeft (kado papier, ze heeft een winkel.) dus daar kan ik zo wat van pakken.

Edited by helderdje
Posted

Hoeveel zwaar is het kraft papier? Om daar achter te komen vouw je een stuk van 1m^2 op en leg je het op een weegschaal...

Posted

Of pak een stuk van 1m lang en 10cm breed, vouw het op en doe het gewicht maal 10.

Note: Normaal print papier is ook 80g, het gaat erom dat kraftpapier uit sterkere vezels bestaat, niet dat het dikker is o.i.d.

Posted

volgens mij is kraftpapier inderdaad niet erg veel dikker dan gewoon printpapier maar wel degelijk sterker. Maar nu heb ik even een vraag... of eigenlijk 2 ten eerste wil ik wel eens weten hoe een grote afwijking (dus de lengte van het stuk aan het uiteinde van de huls die niet de volledige dikte heeft) de ''gevorderde'' rollers hebben als ze bijvoorbeeld 1 meter papier rollen met een ID van 16 mm. en als tweede, is het de bedoeling dat ik hem egt zo strak mogelijk om mijn stok rol, want ik had net dus het probleem dat ik hem er met geen mogelijkheid los kreeg waardoor ik de huls er vanaf heb moeten scheuren (zo goed en zo kwaad als dat ging)

• 2 years later...
Posted

Om dit onderwerp een nieuw leven in te helpen, wil ik vragen wie van jullie heeft ervaring met het werken van lijm op basis van caseine?

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...