Jump to content
PyroForum.nl

nucleo duro


nucleo duro

Recommended Posts

goed..

Ik sta nogal bekend om mijn vreemde experimenten/stunts. :)
Tot op heden bleef mijn bekendheid beperkt tot mijn woonplaats, maar vanaf nu wil ik meer mensen laten meegenieten van mijn stunts.

Deze geweldige site is daar uitermate geschikt voor.
Ik hoop hier veel dingen te kunnen laten zien, en vooral ook veel te leren :wink:

Greetz: сумасшествиеp

p.s: Als alles meezit, kan ik van het weekeinde een prachtige rookbom posten. (kilo'tje of 2 waarschijlijk)

Link to comment
Wat voor vreemde experimenten/stunts heb je dan gedaan?


ach...van die dingen als een flammenwerper en koelkastbom... :twisted:

Maar nu wil ik me wat meer verdiepen in bepaalde stoffen en de werking ervan, een stapje verder.
Zodat ik niet alleen maar van die simpele en lompe explosies veroorzaak, maar ook mooie en indrukwekkende spectakels, zoals flash en fontein.


p.s: ik wil overigens best nog wel een keertje een koelkastbom hier posten, maar dat is niet echt de bedoeling van deze site :)
Link to comment
p.s: ik wil overigens best nog wel een keertje een koelkastbom hier posten, maar dat is niet echt de bedoeling van deze site Razz


Doe dat dan maar ook niet, daar zit niemand hier op te wachten. :wink:
Welkom, ik ben blij dat je de wat meer verstanderige kant op gaat.
Link to comment

ok, heb ik zojuist gedaan.
Mijn plaatje voldoet nu aan de eisen, staat op badongo, maar wanneer ik hem wil uploaden naar het forum...zie ik vervolgens geen verandering.

Ik zal morgen dit probleempje verder uitpluizen, maar wanneer iemand weet wat ik fout doe, mag die dat dat best even melden. :) (scheelt mij weer tijd)

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...