Sign in to follow this  
Followers 0
sven279

KNO3 kopen

4 posts in this topic

zoals ik hierboven schreef, ik zoek kaliumnitraat, ik kan geen site of personen vinden die dit kunnen versturen. weet iemand nog iets behalve het zelf maken???
ik wil graag alleen reacties die van nut kunnen zijn omdat ik steeds mensen zie die reageren kijk op het forum.. dit heb ik gedaan en ook met de zoek optie en ik heb niks kunnen vinden.
wie helpt mij?

0

Volgens mij is het ook niet toegestaan om naar chemicaliën te vragen. Bovendien als ik op google zoek krijg ik al meteen meerdere aanbieders.....

0

ik wil graag alleen reacties die van nut kunnen zijn

En de serieuze forumgebruikers willen graag topics die 'van nut' kunnen zijn.
Helaas weer een teleurstelling.

7. Het is niet toegestaan om concrete winkels, website's en personen voor het verkrijgen van chemicaliën middels dit forum bekend te maken. Ook geen specifieke prijzen, productnummers, plaatsen etc. die het zoeken via bijv. google vereenvoudigen.Vragen waar (bepaalde) chemicaliën verkrijgbaar zijn is eveneens niet toegestaan.
0

Ik zal je met liefde helpen!

Aan een warning, dat dan weer wel.
Misschien moet je alvorens mensen te irriteren eens beginnen met het lezen van de regels van dit forum.

Tot ooit!

0

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Topics

• 21 days of Pyro Heaven
      I am running just one Pyro holiday next year 2017. A special 21 day holiday that takes in the best pyro events in Thailand including rocket festivals, line rat competitions and Talai launches. As always we will be spending time at my workshop building shells and shooting all kinds of pyro. Great food, amazing fireworks and some superb trips around the country to places of interest will make this the best holiday we have organized in the past 5 years. I already have one guy from this forum reserved his place and another couple interested. We only have 7 places available so if you want in on this you will need to book early. Exact dates are not set in stone yet as I need to juggle dates to get in all the events we plan to visit but we are looking at beginning the holiday at the end of April. Cost/booking conditions can be found on my website. Partners not keen on the pyro side are most welcome, we will have activities planned for them during our building time at the workshop. I just put together a video compilation of clips taken over the past 5 years of holidays to give an idea of what to expect.  
    • 2016 Firework Holiday. Thailand
      Thanks Tyneman you are most welcome to join us whenever you can make it. Even if you are only out here on holiday, give me a call  and if Im at my shop you can come down and visit.
    • O&N 2015 - 2016
      Rock... Ik cut mijn sterren, en dat verklaart het probleem natuurlijk direct.
      Ik moet eens leren rollen, maar dan maak ik inderdaad beter grotere batches en tot nu toe heb ik het altijd goedkoop en klein gehouden. Bedankt voor de hele uitleg wel, komt zeker nog van pas !
    • O&N 2015 - 2016
      Zeker waar HD. Camera scherpte is vaak een probleem. Daarom doe ik in mijn motortjes Ti. Dit is gemakkelijk te volgen en de camera stelt scherp op de Ti sparkles. Dan is de break en sterrenpracht bijna altijd goed te zien. Met Shells kan je dit in een risingtail verwerken. Die purple is idd erg mooi. Ik heb hem, op advies van HD, voor dit jaar ook gemaakt. Ik ben heel erg gecharmeerd van Majdali purple maar dat is meer naar blauw toe. @ Andres, hoe groot rol je de sterren? Heb je een foto/video van je trommel waarin je de sterren rolt? Hoe nat rol je? Gebruik je 75/25 water/alc? Screen je de sterren tussen het rollen? Wat is je start medium? Als je screent gooi je de hele kleine bij sterren die ontstaan er uit? Als je sterren hebt die gaan plakken, zeg maar 2,3 of meer bij elkaar. scheid je die dan of laat je die gewoon mee rollen? Hoe veel maak je tegelijk? Kan je in je trommel zien dat de grotere en kleinere sterren afzonderlijk in positie zijn? Als je compositie toevoegt zit dat dan gelijk op je sterren of op je trommel of draait het separaat dicht bij de kleinere sterren? Hoe rol je de opbouw van je sterren. Rol je eerst je kleur compo op en dan je priming of rol je de laatste twee eetlepels kleurcompo 1 op 1 gemengd met je priming ( step priming) en daarna pas afprimen? Al met al een heleboel vragen die invloed hebben op: Brandduur/onsteking/gelijkmatigheid van rollen. Bij sterren rollen gebruik ik als start medium steelshot van 0,8mm. Ik rol hier crackling om tot 1,5mm of strobemix tot 3mm en 4mm. Dit zijn hele mooie effecten om sterren om te rollen. Gewoon starten om steelshot is ook een mogelijkheid. Voordeel van crackling en strobemix is dat het relatief zware cores levert. Je kan ze na het drogen goed screenen op grote wat weer een goede basis levert voor gelijkmatig gerolde sterren. Halverwege mijn rolproces screen ik de sterren tevens haal ik regelmatig eventuele dubbel rollers er uit en breek ik ze los van elkaar. Ik rol altijd met 75/25 water/alchet hele proces. Je kunt dan redelijk nat rollen. Ik sproei de sterren met een zeer fijne verneveling erg nat. Zo nat dat je bijna gaan verkleven. Dan de compo er voor gooien. Bij mij draaien de grotere sterren onderin vooraan in mijn trommel. De kleinere sterren rollen halverwege boven in. Ik gooi mijn compo voor de kleinere sterren. De compo die niet direct opgenomen wordt rolt achterin mijn trommel. Door nu weer nat te sproeien gaan de sterren door de trommel bewegen en rollen door de compositie. Dit herhaal je tot de gewenste dikte. (logisch ) Tussendoor screen ik afhankelijk van het type compo 1 a 2 keer. De kruimels die nieuwe sterren vormen gooi ik er uit. Dit kan je gebruiken om rising stars te persen. (verspillen doen we niet) De kleinere sterren doe ik dan eerst terug in de trommel en rol deze iets verder op tot ze gelijk zijn aan de uitgezeefde. Dan doe je alles bij elkaar en rol je de compo op tot de grote is bereikt. Ik gebruik tegenwoordig Fencepost prime. Deze breng ik op door de laatste twee grote eetlepels compositie te mengen met een gelijke hoeveelheid prime. Deze rol ik goed nat op zo dat de sterren goed beginnen te glanzen van het vocht. Dan breng ik gelijk de priming aan ongeveer 1mm. Als deze goed is gerold dat het er strak op zit (goed nat) Dan gooi ik een flinke schep prime in de trommel dat de sterren een grove buitenlaag krijgen. Belangrijk is niet te ver door te rollen. De grove buitenzijde pakt namelijk erg gemakkelijk vuur. Rest nog lekker laten drogen. En bouwen. Tip. Grotere hoeveelheden rolt gemakkelijker dan kleiner batches. Een eetlepel steelshot geeft met 1Kg compo (gewone kleuren compo) en ongeveer 300gram Fencepost prime een einresultaat van 8mm sterren. Uiteraard is dit een beetje afhankelijk van het compo soortelijkgewicht.
    • O&N 2015 - 2016
      Met 2" kun je prima indruk maken hoor Camerawerk blijft altijd lastig met vuurwerk.   
  • Who's Online (See full list)

There are no registered users currently online