Jump to content
PyroForum.nl

hallo!


maart

Recommended Posts

Ik wilde me even voorstellen op dit forum; Maart uit Alphen a/d Rijn. Ben 31 jaren jong en hou wel van een mooie knal.

Kijk al zo'n twee jaar mee "over de schouder", maar vond het toch wel eens tijd worden om me officieel aan te melden. Ik zal me de komende tijd goed vermaken, want heb nog een hoop te lezen!

Allemaal veel (en veilig) pyroplezier toegewenst.

Greetz,
Maart.

Link to comment

Welkom!

2 jaar, dat is al een hele tijd. :) Positief is dan wel weer dat je het reilen en zeilen van het forum al wel zal kennen.
Heb je in die 2 jaar ondertussen ook al enige praktische stappen ondernomen of is het nog bij 'studeren' gebleven?

Veel lees- en leerplezier op het forum!

Link to comment

Bedankt voor het welkom....

Heb inderdaad al meerdere praktische stappen ondernomen. Zoals ik al zei, hou van een harde knal. Heb dus voornamelijk flash knallers gemaakt (KClO4 GD). Voorheen altijd alles gekocht, maar ben nu toch wel geinteresseerd geraakt in het zelf maken.

Elektrolyse gaat me nog een beetje te ver, dus laten we maar een beginnen bij het "simpele" rollen van hulzen (zonder kreukels). Tevens bezig met een kogelmolentje en zit te denken over zelf grinden van metalen.

Dat was 't voor nu. Nog genoeg te doen dus.

Link to comment

Heel veel plezier met jouw verblijf hier op het forum.
Ik heb eerst ook een aardige tijd gelezen voordat ik me aanmeldde.
Maar ik moet toch zeggen; het beoefenen van deze hobby, de gelezen informatie een stuk verduidelijkt!

Al om al have fun & stay safe :).

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...