Jump to content
PyroForum.nl

Voorstellen

Bariumman

Recommended Posts

Posted

Hallo,

Ik ben dus Bariumman, maar noem me maar Klaas.
Na al een geruime tijd op het forum gelezen te hebben, besluit ik me bij deze even voor te stellen.
Ik heb zelf nogal veel hobby's waaronder verschillende sporten zoals: duiken,en verschillende vechtsdisciplines, en uiteraard de fascinerende wereld van de pyrotechniek.
Ook ben ik erg geïnteresseerd in het hele HE gebeuren en verwacht dan ook dat binnenkort mijn eerste nitrocellulose synthese plaats zal vinden.
Ik hoop dat ik nog wat positiefs aan dit forum kan bijdragen en jullie bij deze genoeg te hebben geïnformeerd.

ps: Ik denk dat het weer wat onnodige tijd scheelt dat ik vast even zeg dat ik alle regels heb doorgenomen,ook probeer ik zo goed mogelijk om mijn spelling te letten dus mocht iemand daar nog wat aan op te merken hebben dan hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet, Klaas

Posted

Welkom,

Dit lijkt me een member met een toekomst hier op het forum. Volgens mij ben je een van de weinige nieuwe members die de regels van te voren leest en al in zijn eerste post een goede spelling heeft.

Hanzzz,

Posted

Ik zie een serieuze persoon aan de andere kant van het scherm en dat zint me enorm! Ik ben blij dat er een goede member bij is (en btw ik vind vechtsporten gwn af! :lol: ik heb zelf Judo tot groene gordel gedaan lol)

Toch hoop ik nog veel van je te zien/horen!

Grtz Bert

Posted

Beetje spijtig dat je aangeeft dat je hard op je spelling en zinsbouw let en dan toch nog wel wat foutjes maakt.
Maar de instelling is in ieder geval goed en dat is wel het belangrijkste denk ik! :lol:

Veel plezier op het forum!

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...