Jump to content
PyroForum.nl

Bla Bla SP xD


S-P

Recommended Posts

njah voor de Nublets heel kort, kijk meer nieuws op tv xD.

Eigenlijk ook gemeen.

Het is vrij simpel, ben in goeie bui dus zal hem even snel uitleggen.
Lang geleden was ik hier ooit een van de top leden. Kende er een hoop in het echt en handelde hier en daar ook wat in chems en andere pyro spulletjes. Ikzelf hield me voornamelijk bezig met de wat onstabiele HE's. Puur omdat ik dit juist interessant vindt. En zo ben ik ook achter een HELE hoop nuttige info gekomen. Die als jullie lief zijn ik nog wel wil prijs geven. Maar om het verhaal kort te maken, vonden de mensen met de blauwe petten het minder leuk. En werd om 7 uur smorgens van men bed gelift om zo even een weekje in een naar pis stinkend hok te mogen slapen. Alles op Hart van Nederland en op nieuws geweest, halve wijk afgezet bla bla bla.

^^^^^^ - Is voor de mensen die geen idee hebben wie ik ben. Die weten het dan heel klein. Als het nieuws gedeelte er nog is op forum (nog niet gezocht) kijk er maar eens in, is heel wat in te vinden over toen.

En dat gedoe over warning level, xD ik was enigste die ooit een warning level heeft gekregen van T voor het "Aansporen van Zelfmoord".
Bij een K3wl uiteraard, best grappig.

@Warcore: EYYYYYYYYYYYYYYYY Maffe gast xD idd heb me renaultje nog, alleen staat ie met kapoete turbo, alweer. :) Ik dacht dat jij al lang was weg gewieberd. Ik keek ook geregeld eens het forum door met wat er allemaal te doen was, merkte wel dat het stuk rustiger is geworden. Of lijkt dat maar. Misschien heeft het hele gedoe toch wel impact gehad. Alle grootmeesters van pyro uit die tijd zijn allemaal gekapt of in ieder geval nooit meer te zien.

(EDIT: Lees dit en je snapt het wel. CLICKERDECLICK)

Edited by S-P
Link to comment

Ik herinner mij jouw ook nog wel goed, was jij ook niet geregeld bezig met Bamibal?
Onstabiele HE's in combinatie met pyro, dat moet mij denken aan "Pijl met luide knal" wat nog ergens in mijn geheugen rond zwerft :) .

Igg, welkom terug namens mij. En ja, je introductie post is wel wat vaag en ongebruikelijk dus ik snap de commotie wel een beetje.

Link to comment

Wb sletjuuhhh

Ja, zo'n intro kan dus idd niet. En regels gelden voor iedereen, dus je krijgt een warning hoor!
Zo, nu je je weer een beetje thuis voelt tijd voor serieusheid. Ga je ook weer wat praktisch doen? Of alleen ons vervelen?

Interpunctie zag er goed uit, daar zal ik niet over zagen.

Wanneer gaan we weer eens raiden?
Gr33tZ

Link to comment

wow heftig :)

ik word eerlijk gezegd wel een beetje bang omdat ik een aantal bestellingen heb gedaan dus er komen binnenkort nog 3 pakketjes binnen voor mij, zouden ze me daarmee niet kunnen opsporen? ik weet dat het houden van chemicaliën gewoon mag maar wat je ermee kunt maken mag volgens mij niet.

volgens mij mag je wel gewoon kno3 of aceton of die andere meuk in huis hebben maar het is wel erg verdacht als in de buurt af en toe enorme knallen te horen zijn en iemand de chems heeft om hoge explosieven te maken.

Edited by Pyromaniak
Link to comment

Welcome back S-P,

sommige dingen die je verteld komen me vaag bekend voor, maar je bent verder denk ik van voor de tijd dat ik het k3wl-isme achter me heb gelaten en serieus ben begonnen met pyro...
Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar de post waarvoor je gewarned bent, je hebt zeker geen kopietje? :)


@Pyromaniak: wordt nou niet in ene paranoïde of iets in die richting! Voor zover ik weet zullen pakketjes niet zomaar zonder aanleiding worden geopend, anders zou het meteen een stuk vaker gebeuren dat een van ons wordt opgepakt!
Het is natuurlijk wel verdacht, maar ten eerste hebben ze niks bij je chems te zoeken en ten tweede, moet jij het per se zijn als er knallen in de buurt zijn?
Bij ons thuis heeft de telefoon ook wel eens roodgloeiend gestaan omdat er een knaller in de buurt was afgestoken en ik ook de schuld kreeg, maar ik natuurlijk niks gedaan had, probeer deze mensen iig te vriend te houden en ga geen problemen zoeken (deze zal je ook heeel makkelijk vinden!).

Denk trouwens ook een aan het toepassen van interpunctie in je posts, ik snap echt niet waarom T. en Leander er niks van zeggen...

Edited by lennard
Link to comment
ik word eerlijk gezegd wel een beetje bang omdat ik een aantal bestellingen heb gedaan dus er komen binnenkort nog 3 pakketjes binnen voor mij, zouden ze me daarmee niet kunnen opsporen? ik weet dat het houden van chemicaliën gewoon mag maar wat je ermee kunt maken mag volgens mij niet.
Voor pakketjes moet je gewoon vroeg erbij wezen, niet nog eens even gauw : o shit ik moet nog een kilotje dit of dat in november/december.
Link to comment

Ik kan me dit ook nog wel herinneren.
Het is gewoon dom om met AP te spelen.
De AOD komt echt niet omdat er toevallig nagelak remover in je kast hebt staan , wat cement verwijderaar en wat blondeermiddel.
Tja misschien dat je nu wel wat toe te voegen hebt.

Edited by User1
Link to comment

@ Pyromaniak: Wanneer je aceton, KNO3 en vergelijkbaren ergens los in de schuur hebt liggen en verder geen bezwarende materialen bezit - liever geen extreem links kookboek, jihad voor beginners en als het ff kan ook geen PE of iets dergelijks - kun je er dacht ik niet strafrechtelijk voor vervolgd worden.

Er is overigens - voor zover ik je posts gezien heb - een behoorlijk verschil tussen uw werk en wat SP deed, dus ik zou me niet al te veel zorgen maken, mits je nergens voor overlast zorgt.

Edited by Pjee
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...