Jump to content
PyroForum.nl

Rogue science backup

Guest

Recommended Posts

Posted (edited)

Hoi mede forum leden.

Zoals we allen denk ik wel weten is rogue science al een geruime tijd offline en waarschijnlijk blijft dat ook zo.
Er gaan veel speculaties het internet rond, ik ga mezelf daar verder niet schuldig aan maken.

E&W was misschien wel het meest controversiele forum op het web en kende veel voor en tegenstander.
Ik zelf was er ook nooit zo'n voorstander van , mede omtrent het hoge AP gehalte :)

Toch bevatte het forum wel gigantisch veel info en met veel zoeken ook goeie dingen.
Anyways's bij deze zal ik de laatste back-up die ik kon vinden (mogelijk de laatste ooit) uploaden op PF voor de mensen die toch nog dingen willen na lezen etc.

RogueSci_org_Forum_Archive_6_14_09.part01.rar

RogueSci_org_Forum_Archive_6_14_09.part02.rar

RogueSci_org_Forum_Archive_6_14_09.part03.rar

RogueSci_org_Forum_Archive_6_14_09.part04.rar

RogueSci_org_Forum_Archive_6_14_09.part05.rar

RogueSci_org_Forum_Archive_6_14_09.part06.rar

RogueSci_org_Forum_Archive_6_14_09.part07.rar

RogueSci_org_Forum_Archive_6_14_09.part08.rar

RogueSci_org_Forum_Archive_6_14_09.part09.rar

RogueSci_org_Forum_Archive_6_14_09.part10.rar

Edited by Guest
Posted (edited)

Mooi dat mensen er blij mee zijn :)
Wat een gedoe om dat te repacken zeg :)
Ik hoop heel sterk dat we niet binnenkort ook een back-up van smdb hoeven te uploaden.
Het is nu al ruim een week offline met een tussen pose van een paar uur afgelopen dinsdag.
Voordat het offline ging stond er iets over dat de dns entrys fucked waren ( wat dat ook moge betekenen ).

Edited by Guest
Posted
Wat een gedoe om dat te repacken zeg
Hoe zit het daar nu mee?
Ik kreeg gisteren wel een thread te pakken van weet ik veel, maar is er nog een trucje om het hele spul een beetje georganiseerd te krijgen oid?
Posted (edited)

Ik doelde eigenlijk op het repacken van de RAR bestanden ( om het op het forum te krijgen ivm met maximale file size, vooral met deze trage oude rammelbak die ik op het moment to beschikking heb)

Helaas is dit alles wat ik heb, of anders gezegd dit is alles wat er van de structuur over is.
Inderdaad zoeken in een hooi berg.
Misschien is er third party software om te kunnen zoeken in dit soort dingen..?

*edit*
Owja misschien dat met html editors het hele zooitje geladen kan worden en dat je vervolgens simpelweg met de interne zoek functie wat sneller bent.

Edited by Guest
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...