Jump to content
PyroForum.nl

Steam


Dark_Hero

Recommended Posts

Ik vraag me af wie er allemaal op Steam speelt?

Ik ben een grote fan van Steam en ik speel al men games langs daar vanwege de gemakkelijke in-game webbrowser en chat functies.

Als je geintresseerd bent mag je me altijd eens toevoegen "dark_heronl"

Momenteel speel ik vooral Fear2, Farcry2, HL2:DM en Garry's Mod.

Link to comment

Idd je kunt het vergelijken als een mengeling van Windows Live, MSN, Xfire, Firefox en een ventrillo server.
En al die functies zijn beschikbaar in-game zonder dat je iets hoeft te onderbreken of te minimaliseren.

Het toffe is ook dat je bij hun spelen kunt kopen die je dan download in je Steam profiel dus je kan op elke computer aanloggen en al je spelen opnieuw downloaden en ze kosten meestal nog een pak goedkoper en tijdens feestdagen zijn er altijd acties en promoties.
Ook worden ze automatisch gëupdate en bij ongeveer 50% van al de spelen krijg je extra content die je anders niet hebt als je ze in de winkel zou kopen.

En het beste van al is dat je de Source Engine erbij krijgt als je bv HL2 of CS:s koopt en zo kun je zelf games, mappen, gamemodes, mods gaan maken met de Source SDK tool.

En laatst waren er zo een 8 miljoen spelers op de zelfde moment online dus de community is echt enorm.

Edited by Dark_Hero
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...