Jump to content
PyroForum.nl

dag iedereen


destroyer

Recommended Posts

Inderdaad zouden we misschien ooit eens kunnen doen en al ons vuurwerk samen afsteken. Lijkt me wel gezellig maar eerst moet ik deftig vuurwerk kunnen maken. :P


Haha, als iemand van West-vlaanderen, antwerpen en de limburg bijeen komen verstaan wij elkaar nog niet eens :).
We maken er een bbq van, en daarna kunnen we genieten van een politierazzia :lol:
Link to comment
Guest Goner

Haha dat zou nog eens gezellig zijn, zo'n bijeenkomst en bbq van amateur-pyro's, de politie en EOCKL (of EOD)!

Ik heb het er onderling ook met KClO3 al over gehad en ik ben zeker van de partij! Misschien maar eens een topic over openen?

Link to comment
Haha dat zou nog eens gezellig zijn, zo'n bijeenkomst en bbq van amateur-pyro's, de politie en EOCKL (of EOD)!

Ik heb het er onderling ook met KClO3 al over gehad en ik ben zeker van de partij! Misschien maar eens een topic over openen?


Mischien het niet posten, en onderling afspreken via pm? :lol: . Want die politie & EOD moet er niet echt bij zijn. Tenzij ze een bbq-set hebben en vlees .
Link to comment
Guest Goner

Maar een datum kan toch wel worden geprikt, zolang de exacte locatie niet wordt besproken.

Ik bied mijn huis/terrein aan, ik woon in midden Nederland en op cirka 5 km afstand is een grote zandvlakte waar onze kunst kan worden geuit! Ook bbq en vlees kan worden geregeld!

Link to comment
Maar een datum kan toch wel worden geprikt, zolang de exacte locatie niet wordt besproken.

Ik bied mijn huis/terrein aan, ik woon in midden Nederland en op cirka 5 km afstand is een grote zandvlakte waar onze kunst kan worden geuit! Ook bbq en vlees kan worden geregeld!

In het midden van Nederland. Dan moetn we allemaal de grens over met ons pyro stuff :lol: en ik heb zelfs geen rijbewijs dus moet ik de trein op met dat spul. Ik hoop dat er vlees is dan hoef ik mijn pyro stuff niet mee te nemen. ^^

-Greets DESTROYER-
Link to comment
Guest Goner

Ik hoop mooi... Dat paardengezeik hier in de buurt is al niet zo blij met me, maar heb geen klachten meer sinds ik ben gestopt met het maken van knallers. En als ik deze maak gaan ze af op 6 km van huis! ^^ Vanavond wel een pijl met 20 gram flash afgestoken, dus de reacties zullen nog komen! :lol:

Youtube

Link to comment
Een 8 inch tennisbal? :)

Nee die vermommen we als basketbal natuurlijk. :lol:

Starmines en foutains kan je in je broek doen, als ze je gaan fouilleren zeg je dat het je penis is en dan laten ze wel snel los.
Nu valt het wel op vanaf 2" kokers. xD
Misschien steltlopen op de stokken van rockets.
Ik kan overweg met een didgeridoo, dus dat dekt het verhaal van de mortierpijpen alweer. :P

Nu komt het helaas wel vreemd over, als er een paar gozers aan het basketballen, tenissen en aan het didgeridoöen zijn op een weiland. ^^


Genoeg geluld, er moet hier een topic over komen, ook een poll over dyslexie.
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...