Jump to content
PyroForum.nl

Beetje Experimenteren


Recommended Posts

hey, ik ben hier aardig nieuw en ik heb nu een paar vuurpijltjes gemaakt (KNO3,suiker) en ik zou er graag wat sier bij krijgen, waar denken jullie dat ik het best mee kan beginnen?(als je een link heb van hoe het gedaan wordt helemaal fantastisch)

Ik heb gezien dat je voor heel veel stars enz. dextrin nodig hebt, maar in welk product in de supermarkt zit dat dan( want dat in de oven met die zetmeel, das egt niks voor mij dan is gelijk de keuken helemaal wit, of zwart als het helemaal verkeerd gaata)

Alvast bedankt, Red

Link to comment

éhéh, je gaat jezelf er wel ingooien precies :P .
Ik denk dat je het een beetje simpel voorstelt allemaal, al heb je dex dan heb je nog geen effect.
Hoe zien je raketten eruit?


Hier geen irritaties hoor user vind het wel tof iemand te helpen.

Edited by danny db
Link to comment

ik begrijp het, heb ik ook vaak op fora maar overal staan van die kleine stukjes info die dan weer van elkaar verschillen enz.

ik ben ook eigelijk al mn hele zondag eraan het spenderen met googlen

vanochend was nmlk het enige dat ik gemaakt had een rookbom(KAS)

maja ik wil altijd snel door naar iets anders en nu dit lukte dag ik nou laat ik maar ff wat vraagies gaan stellen waar ik het best mee kan beginnen, vóórdat mn huis afbrand omdat het er op youtube zo makkelijk uit zag.
maja alvast bedankt he ik zal nog ff een paar weekies die zoekbalk spammen.

Laters, Red

Link to comment

Hallo, zijn je raketten goed? Geen cato's? Dan kun pas beginnen aan sier (reports) toe te voegen aan je raketten. Ben in het bezit van een kogel molen? (om je star comps in te malen) en dat over "dextrine "staat genoeg van op internet. Gewoon de stars pumpen of cutten. En ze je shell er op monteren (Kijk maar op pyroguide of ergens in wat post's ). Je kan ook bentoniet-mealpowder eindstop maken en daar je report in maken en het afsluiten met hot glue.
MVG bas

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...