Jump to content
PyroForum.nl

Compilatie 2007-2008


yellowcard

Recommended Posts

Mensen,

Na meer dan 3 maanden gebanned te zijn ben ik weer terug! Ik heb in de tussentijd niet stilgezet en weer een hoop gemaakt en geleert.
Jullie zullen af en toe wel weer eens wat filmpjes van mij voorbij zien komen.
En om maar gelijk goed te beginnen, hier de compilatie van mijn jaarwisseling :D .
Bewerken van de film ging érg kut, dus het is een beetje een zooitje geworden.

Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=o_VPOFDan1o

Als je 'm wilt downloaden:
http://www.speedyshare.com/192271634.html

Laat maar horen wat je ervan vind !

Groetjes, Yellowcard :P

Edited by yellowcard
Link to comment

Dat ziet er goed uit. Zou je kunnen uitleggen hoe je die soort glitter comets gemaakt hebt? Gewoon D1 in een comet drukken?

Die fontein was zeker met titanium? Daar had ik er ook een van gemaakt, en dat trekt echt heel goed de aandacht :P .

Inderdaad zonde van de mist.

Link to comment

@ Miech,
De fonein bevatte inderdaad Titanium krullen, maar niet gewoon met standaard meal. Ik heb een speciale fontein compo gevonden ergens op internet, en zoals jullie zagen werkt die erg goed.

Blankey Silver Fountain:
66 KNO3
13 C
13 Ti
08 S

De D1 kometen staan niet op de film, dat was 40g D1 mix vochtig gemaakt in een een dunne huls geperst.
De D1 die je in de Cake's ziet, dat zijn gewoon grote D1 pumped stars, in een 10ml spuitje. Deze zijn gewoon los afgeschoten, zonder hulsje eromheen of iets.

@ Pyrofanatic, ik zal eens kijken wat ik kan doen...

Edited by yellowcard
Link to comment
Guest Richard

Netjes gedaan. Toch goed om te zien dat je nog druk bezig bent. Jammer dat die andere 3" shell's niet functioneerde naar behoren (zag ik toevallig bij je andere filmpjes). Vermoedelijk verkeerde/te weinig coating?

Link to comment

@ Richard, ik moet inderdaad werken aan ontsteking van mijn shells. Er gingen er inderdaad een aantal niet aan... Een harde boem, maar in de lucht zag je niks.
Ze waren niet geprimed, alleen schuin afgesneden. Maar ik heb al een paar plannetjes om dit allemaal te verbeteren:

- Zoals jij zei, gewoon primen ( Meal papje, drogen, en weer meal papje, en dat in pulverone )
- Timefuse, meer dan 6mm dik lont.
- Spoulette's

Ik heb nu 8 spoulette's liggen, 4 met 10mm ID en 4 met 8mm ID. Ze zijn bijna droog, dus dat word testen binnekort.

@ B, de vuurpijlen op de foto heb ik overdag afgestoken en dus niet gefilmt. Echt heerlijk zo'n felle gil :P .

Edited by yellowcard
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...