Jump to content
PyroForum.nl

Ik Ben Gerjan


gerjan

Recommended Posts

Ik heb enige ervaringen met polumna's(black bermuda's) en ben bezig kno3 uit de grond te filteren.


Veel succes met het filtreren van KNO3 uit de grond (laat je me het weten als je 100 gram zuivere hebt)
Voor de rest welkom en hopelijk was het niet door de dag die morgen komt dat je je vandaag nog snel even hebt aangemeld...

Gr33tzz and stay save
Link to comment

Ach, als je je hele tuin vol klaver zet, zou je er misschien een kilootje ammoniumnitraat uit kunnen winnen. De wortelknollen van dat plantje bevatten tegen het einde van het jaar ruim 70% hiervan. De klaver is namelijk in staat stikstof uit de lucht op te nemen en te binden op deze manier. Desondanks een vrij kansloos idee :huh: .

Welkom hier in ieder geval.

Link to comment

Gerjan is de duivel! (ff heel erg offtopic)
Kijk maar bij zijn reactie in "Pyro Devices" in het Engelse gedeelte. 666 reacties geplaatst... :huh:
Best grappig eigenlijk.

Oja, nog welkom. Ik hoop dat je een serieuze hobbyist wordt en niet meteen opgeeft zodra je geen chemicalien kan krijgen. Veel kennis is vereist.. Dus neem maar een kijkje naar "Links & Documents" gedeelte. Daar staan handige dingen bij.

Edited by Tornadox
Link to comment

666 reacties?
Ik dacht dat dit mijn 6de reactie of zo was....

chemicalien krijgen lukt niet echt maar ik heb het na 2 jaar nog nietopgegeven!

Ik ben er net achter dat de zoon van mijn buurvrouw een pyro is, hij stak wat homemaden flashcrackers af waar waaschijndelijk 100+ gram flash in zat:P

Edited by gerjan
Link to comment
×
×
  • Create New...