Jump to content
PyroForum.nl

Subforum Voor (eigen) Composities?


miech

Recommended Posts

Ik had het idee dat het misschien wel een goed idee is om een apart subforum aan te maken voor composities en ervaringen met composities. Ik heb zo de indruk dat er veel waardevolle informatie weglekt of niet gepost wordt, omdat mensen mijn inziens vrij terughoudend zijn met het posten van composities en hun ervaringen hiermee.

Mijn idee bij een dergelijk subforum is dat iemand een topic voor een compositie start, met in de eerste post het effect en (eventueel) een filmpje of foto. Dit zou ertoe moeten leiden dat iedereen een duidelijk beeld van het effect van bepaalde composities krijgt, en dat goede composities die niet in de database staan ook gepost worden.

Tot zover mijn gedachten hierover, brandt maar los...

Link to comment

Het probleem is volgens mij dat het practisch onmogelijk is om uitsluitend over een bepaalde compositie te praten, zonder hierbij devices te betrekken. Je zult dan eerst je compositie in de ene topic moeten posten, en vervolgens je ervairng met de daarmee gemaakte vuurpijl in een ander topic.

Link to comment

Lijkt mij een prima idee, je kunt op de wiki geen ervaringen uitwisselen.

Ik wil binnenkort rode sterren gaan maken en daar zijn nogal wat composities van. De een zal beter presteren dan de andere, ik wil graag ervaringen daarin uitwisselen daar ik ze niet allemaal ga uittesten.

Als aanzet,
Momenteel heb ik Tigertail gepumped volgens database wiki (eng)

KNO3: 44
BB-kool: 44
Zwavelbloem: 6
Maltodextrine: 6

Ze doen het fantastisch maar ik denk dat de hoeveelheid maltodextrine gereduceerd kan worden. Vandaag ga ik ze rollen met 3%

Edited by Piet
Link to comment
  • 9 months later...

Is er nu zonder verdere aankondiging toch zo'n subforum gekomen? Of zie ik een een aantal topics niet

Om nog even te reageren op leander: het gaat dan om de stars tails enz die je gemaakt hebt, niet waarom je ze gebruikt. Als blijkt dat je een compo het beste niet teveel dextrine kan geven en dan als tail voor een pijl kan gebruiken zegt dat toch iets over die compo

Edit:
Overig
Alles wat niet in Tools of Devices past.

Dat moet dan ook ff aangepast hehehe

Edited by De Pyromaan
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...