Jump to content
PyroForum.nl

SuperPyro


Recommended Posts

Guest meatyke

Welkom op het forum!
Ik hoop dat je hier veel gaat leren en veel plezier gaat maken.
Wat heb je allemaal al gemaakt, heb je ervaring, ...?
En voor je begint met de pratische delen van de pyrotechniek, zou ik beginnen
met heeeeeeel veel flora te lezen en veel kennis op te doen!

Greeeeetzzzzzzzzz!

Link to comment
Welkom,

Kun je iets meer zeggen over wat je precies gemaakt hebt?
Kas rookbommen, fontijntjes, starmines, mortieren?
En wat doe je zo voor school?

Hmmm, mijn honderste post, jammergenoeg mag ik nu niets afsteken of maken, een filmpje voor mijn 150ste post dan maar

Niet veel wat startmines en buskruit(Zelf gemaakt xD) knallers ik ga proberen een wistle knaller
Alleen ik had gelezen dat het in fluitpijltjes zit en dat et moeilijk te maken is...
Middelbare school Klas 4 HAVO


Ook welkom! ;)
Naast de vragen hierboven: wat voor Scheikunde experimenten heb je al gedaan/vind je leuk?

(En misschien een goed idee om ff je woonplaats weg te halen... :) )

Dat kan ik zo niet zeggen in ieder geval best veel ik wil later ook de Natuur/scheikunde kant op...

Welkom op het forum!
Ik hoop dat je hier veel gaat leren en veel plezier gaat maken.
Wat heb je allemaal al gemaakt, heb je ervaring, ...?
En voor je begint met de pratische delen van de pyrotechniek, zou ik beginnen
met heeeeeeel veel flora te lezen en veel kennis op te doen!

Greeeeetzzzzzzzzz!

Het lezen heb ik meer dan genoeg gedaan...
Link to comment

Nee Whistle is niet zo moeilijk te maken. Je moet alleen even je chems zien te vinden. Toch nog iets meer lezen dus :) . Maar iig welkom hier. Voordat je ergens aan begint in praktijk altijd zorgen dat je alles in theorie weet. Zo kun je problemen ook meteen oplossen en hoef je niet meteen weer alles stil te leggen en internet op. Is handiger en veilig voor jezelf. Succes met de kennis opdoen.

Link to comment
Nee Whistle is niet zo moeilijk te maken. Je moet alleen even je chems zien te vinden. Toch nog iets meer lezen dus :) . Maar iig welkom hier. Voordat je ergens aan begint in praktijk altijd zorgen dat je alles in theorie weet. Zo kun je problemen ook meteen oplossen en hoef je niet meteen weer alles stil te leggen en internet op. Is handiger en veilig voor jezelf. Succes met de kennis opdoen.


Ik ben ook niet van plan om met gevaarlijke chems bezig te gaan...
Link to comment

Welkom ! Hopelijk kun je hier veel leren.
En verder, Whistle is opzich wel een gevoelig mengseltje. Maar als je het gewoon goed behandeld en de chems apart even in je kogelmolen doet is het geen probleem.

Hopelijk ga je veel moois maken en kunnen we dat ook zien :) .

Groetjes, Yellow

Link to comment

Welkom

Veel is er niet meer te zeggen zo te zien. Lezen en bijven lezen. Je leert altijd wel bij. Btw vind ik bijna alle (zoniet alle) chems die je gebruikt bij pyro niet gevaarlijk. Het is het gedrag van de mensen die de chems gevaarlijk maakt. Als je maar goed weet waar je met bezig bent en de veiligheidsregels respecteert en toepast moet je je niet te druk maken. De producten die je maakt met die chems kunnen natuurlijk wel gevaarlijk zijn en met dat verschil moet je goed oppassen. :)

Vergeet natuurlijk ook niet de regels te lezen en toe te passen. Je posts zien er wel goed uit behalve de punten achter je zinnen. Een zin eindigt met 1 punt, en niet 3. Bij sommige zinnen kan je het gebruiken maar als je het bij elke zin van je post gebruikt wordt het irritant.

Link to comment
×
×
  • Create New...