Jump to content
PyroForum.nl

nieuw hier


h3llz

Recommended Posts

1 Lees de regels!
2 Gebruik correct nederlands.
3 Rookbommmen afsteken op een markt is in mijn optiek breinloos en K3wl.

Als gevolg hiervan heb je dus met je eerste post je eerste warning te pakken. Geen goede start.
Lees dus in je warning periode de regels en houd je eraan. Succes met je 2e start.

Gr33tZ

Link to comment
Guest meatyke

Yo h3llzz...

Weet je, ik geloof dus totaal niet dat jij rookbommen gemaakt hebt. Want ik ken je namelijk HEEL goed (hij woont namelijk een paar 100 meter van mij af en is een goede vriend) en jij hebt niet eens de chemicaliƫn ervoor :P . En je ma laat dat zeker en vast NIET toe...
Okee met mijn hulp heb je wel al eens rookbommen gemaakt maar verder ;) ... Welkom



MVG...

Meatyke


(PS. Jij doet niet eens aan pyro jij hebt niet eens KENNIS over de pyrotechniek. Want hij gooit namelijk een bommetje dat kan ontploffen bij de buren met veel en jonge kinderen.).

Succes met je eerste WARNING. Dat is een paar dagen niet posten joh. Lees A.U.B. de REGELS Dat is namelijk het belangrijkste hier... Stay safe and have fun ( Nog een gouden tip: EERST THEORIE DAN PAS PRAKTIJK)


Jij hebt niet eens een werkplek ...

Afzeiken van andere members word hier niet getolereerd. Als je commentaar hebt dan doe je dat maar in nettere bewoordingen. Dit geschreeuw is zeer asociaal! Dit gaat in de Mod-bespreking. Dus wellicht volgt later een warning voor flamen. T.

Link to comment

Welkom, ik hoop dat je hier veel leert, en wat serieuser wordt. Iig als ik Meatyke moet geloven. Controleer je posts a.u.b. op spelfouten. Het belangrijkste: Doe geen dingen waarvan je niks weet. Daarmee bedoel ik ga lezen, lezen en nog eens lezen voor je iets maakt. ;)

@ Meatyke:

En je ma laat dat zeker en vast NIET toe...

Als je iemand afkraakt, doe het dan goed. Het is vast en zeker, niet zeker en vast. Algemeen bekende uitspraak, toch? Trouwens, de chemicaliën voor een rookbom, is dat nou zo moeilijk? Dat kan iedere *$&%$& krijgen. Of wou je zeggen dat suiker moeilijk te krijgen is, aangezien de ammonium-nitraat mij niet echt een probleem lijkt.

'Zeker en vast' is de vlaamse variant. En word daar al jaren op deze manier gebruikt. Niets fouts aan in dit geval dus. T.

[edit] Oke, wist ik niet.
Link to comment
Guest meatyke

Jah ik wil hem niet afmaken of wat dan nog maar ik zeg het nog is hij mag dat vast en zeker niet van zijn ma. want die vindt het al erg als h3llzz zijn skateboard moet meebrengen naar mij om te skaten.
@ Mr. Paplu: Bij ons in de streek (hageland) zeggen ze ZEKER EN VAST.

greetzz

Meatyke



ps. Tyneman zei het ook al...

Link to comment
  • 3 weeks later...
×
×
  • Create New...