Jump to content
PyroForum.nl

Hier Sam93dor!


sam93dor

Recommended Posts

Ey, ik ben sinds gisteren lid van Gamekeeper. Ik ben in het echt Sam en heb niet zo'n interessant leven, ik doe Havo/Vwo en verder hockey ik. Ik ben nog niet zo slim met chemicalien. Ik wil graag van dit topic gebruik maken om te vragen hoe ik flash(of black powder volgensmij) kan maken, wel Nederlands, niet Engels, en hoe ik aan kaliumnitraat kom!

Jow, Sam93Dor!

Link to comment

welkom Sam93dor,

Je spelling ziet er goed uit, maar lees toch nog even de regels door. :angry: Voorkom je een hoop gezeik.(terecht gezeik overigens)

Hoe je nu moet beginnen? Tja, veel lezen op het forum en iets zoeken wat je aanspreekt. Vervolgens kijken wat voor chemicalïen je daarvoor nodig hebt en daar vervolgens de topic's over lezen, dan kom je al een aardig eind. Meestal staat er in de topic kleine aanwijzigingen waar je bepaalde stoffen kan halen.

En waar staat een goeie handleiding voor die *tuut* harde knalerwten?

Daarvoor hebben ze de zoekfunctie voor uitgevonden.
Link to comment

Je kan beginnen met het zoeken naar chemicalien, of bijvoorbeeld een KAS-suiker rookbom. Wat dat is ka je hier op het forum vinden.
Die harde knalerwten zal ik me niet aan wagen als ik jou was, dat is een ERG gevaarlijke compositie.
En nog welkom trouwens. :angry: Was ik het belangrijkste toch bijna vergeten!

Groetjes, The Freak

Link to comment

Welkom.
Lees de regels en gebruik de zoekfunctie. Het antwoord op je vragen staat echt al lang op dit forum.
Houd je ook aan de regels, want zoals velen je kunnen vertellen zijn we erg streng.

Ik ben nog niet zo slim met chemicalien.

Dan wil ik je ten zeerste aanraden om eerst een hoop theoretische kennis op te doen alvoor je chemicaliën bij elkaar gaat gooien.

Een tut voor het maken van die knalerwten zal ik niet posten, aangezien deze devices te gevaarlijk zijn voor n00bs om mee te spelen.

Gr33tZ
Link to comment

Welkom

Zo te zien ben jij iemand die nog niet van een zoekfunctie heeft gehoord? Je begint bij je eerste paar posts al irritaties op te wekken. Al de vragen die je hier stelt zijn al eens beantwoord op het forum, zoek vooraleer zomaar iets te posten! Dat appreciëren wij hier heel hard.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...