Jump to content
PyroForum.nl

Ik ben SoulSorrow


SoulSorrow

Recommended Posts

Ha B)

Wel, ik ben Soulsorrow, ben 16 jaar volg Wetenschappen Wiskunde(6u) in het 5e jaar. En ik ben geïnteresseerd in deze pyrotechnieke en stuff. Het leuke aan mijn richting is dat ik zelf proeven mag uitkiezen om ze in de klas te bespreken en uit te voeren.
Ik woon in België in Limburg. De naam SoulSorrow gebruik ik ook bij het spel Warcraft3: The frozen throne.


Gratz,

Link to comment

Beste soulsorrow,

Lees mijn commentaar en probeer opnieuw! Goed begonnen is half gewonnen. B) Je krijgt nog een kans, lees de regels en pas ze toe! Volgende keer krijg je een warning. Indien je te laat bent om dit te lezen en je beginpost niet meer kan editten mag je van mij hieronder een nieuwe voorstelpost maken, dan editten wij hem wel voor je in je eerste post.

[EDIT:]Ik heb onderstaande posts verwijderd. Nitro, je reactie was wel juist en begrijpelijk, maar ik ben vandaag in een goede bui en hij krijgt nog eens een kans. Iedereen krijgt een tweede kans maar dat is ook alles![/EDIT]

Link to comment

Hmm... aan jullie commentaren te zien lijkt het of ik een oud zeurwijf ben ofzo lol. B) Achja, nooit te laat om je imago op te poetsen he. :P;)

Welkom SoulSorrow in ieder geval,

Je hebt blijkbaar direct de "goede" raad opgenomen en er een echte ik ben-topic van gemaakt. Als je dit blijft doen ga je nog een mooie toekomst tegemoet. Hopelijk leer je veel bij op dit forum zodat wij op tijd ook van jou kunnen leren. Veel succes en veel leer/leesplezier.

Link to comment

Welkom SoulSorrow!~
Nou, hoe het werkt met de regels hebben ze je inmiddels al duidelijk gemaakt. Veel plezier op ons mooie forum en gedraag u zoals het behoort.

Hmm... aan jullie commentaren te zien lijkt het of ik een oud zeurwijf ben ofzo lol.
Je bent niet oud. En je 'baan' als mod bestaat uit zeuren en zeiken. Is niets persoonlijks (Toch?). Geeft op sommige dagen toch ook wel een goed gevoel. B)

Gr33tZ
Link to comment

Jongens, jullie gaan wel erg offtopic hoor!
Back ontopic nu! :D Anders zijn de mod's niet blij! B)

Ok, mijn post was misschien wel off-topic, maar deze is dat zeker ook! Ook al hebben jullie er zoveel plezier aan om mods naar hun voeten te geven, als er daardoor alleen meer meer spamposts komen, doe het dan liever niet. Het werkt alleen maar in jullie nadeel. ;) (Prophet)
En die van jou... :P
(nee hoor, ik flame niet :D echt niet)

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...