Jump to content
PyroForum.nl

ik ben piet hein


Piet Hein

Recommended Posts

Hallo ik ben piet hein.
Mijn echte naam is Jeroen.
Ik kom uit eelde.
Ik heb nog niet zoveel ervaring in pyrotechniek maar ik ben ook nog maar een jaar bezig.
Met chemicalien enzo houd ik me niet bezig omdat mijn ouders het niet eens goed vinden als ik vuurwerk aan elkaar bind ofzo.
Mijn interesses gaan vooral uit naar knallers en mortieren.

Mvg. piet hein

Link to comment

Welkom,

Geen wonder dat je ouders het niet goed vinden dat je vuurwerk aan elkaar bind, dat doen wij namelijk ook niet, dit valt hier onder de naam: k3wlig gekloot en wordt hier niet geappricëerd. Als je genoeg leest leer je vanzelf wel hoe je veilig en goed met chemicaliën om kan gaan en eenmaal dat is gebeurd kan je aan de praktijk beginnen en zelf dingen maken! En dat is vele beter dan dat k3wlig gedoe!

Link to comment

Welkom Piet Hein.

Wees zo vriendelijk de regels goed te lezen en toe te passen. Dat scheelt ons een hoop irritatie en jou een hoop warnings. Waarvan je er overigens maar 4 mag hebben voor je gebanned word.
Verder hoop ik dat je veel zult leren en snel mooie dingen mag maken.

Ik heb nog niet zoveel ervaring in pyrotechniek maar ik ben ook nog maar een jaar bezig.
Met chemicalien enzo houd ik me niet bezig
Hoe houd je je bezig met pyro zonder chemicalien? Kloten met commercieel vuurwerk word hier al snel als K3wl gezien.

Gr33tZ
Link to comment

Ik weet dat het erg moeilijk is om ouders te overtuigen. Mijn vader had bij het ontstoppen van de afvoer zwavelzuur 97% gebruikt. Hij had wat gemorst op een katoenen lap en er kwam natuurlijk meteen een gat in. Nu ik zelf zwavelzuur 96% vind hij dat niet zo fantastisch. Klein beginnen met je proeven en dan wat opbouwen in het klein. Is beste manier om je ouders te overtuigen. Gaat hiero alleen niet bepaald snel.

Link to comment

Ik vraag me af wat je dan gaat zeggen. ''Mam, pap, ik heb toen jullie weg waren stiekem vuurwerk uit elkaar gehaald en er zelf nieuw vuurwerk mee gemaakt. Vannacht laat ik jullie zien wat ik allemaal bij elkaar gekiepert heb, en hopelijk hebben we morgenvroeg nog een huis dat niet afgebrand is.'' B);) . In zo'n geval kun je het beter eerst afsteken en vragen wat ze er van vonden. Als de reacties niet zo positief zijn, zeg je maar niet dat het van jezelf is.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...