Jump to content
PyroForum.nl

nog een Stijn in the building :D


Superstijn

Recommended Posts

Een goeiemorgen.
Ik ben dus ook Stijn. B)
Ik ben 18 jaar en altijd geinteresseerd in pyro en chemie. :lol:
Ik kijk hier al een hele poos rond en ik dacht laat ik me eens registreren, dan kan ik tenminste ook posten. :D
Dus hier ben ik.


[edit] door Tyneman.
Let op je spelling. Punten en hoofdletters zijn verplicht.
[/edit]

Link to comment

Ah sorry van de spelling PUNT. B) Dat ben ik niet meer gewend tegenwoordig op internet. ;)
En bedankt verder B) Wat ik zoal maak ? Nou ik kan hier in de buurt verder totaal geen chemicalien krijgen en dat zouden mijn ouders ook niet zo leuk vinden, dus haal ik de benodigde ingredienten uit goedkoop consumenten vuurwerk.:D
Ik ben momenteel vooral aan het testen van kleine mortiertjes en starmines etc :)

Dat was het wel zo een beetje denk ik op het moment, ik hoop hier verder nog veel te kunnen leren :lol:

Link to comment

Welkom Superstijn ! 't word inderdaad wel wat druk zo :lol:
Ik hoop dat je veel zult leren hier. En wat je nu doet, met dingentjes uit commercieel vuurwerk halen, en daar dan ander vuurwerk van maken, dat heb ik ook een hele poos gedaan maar als je op dit forum blijft rondneuzen kom je op zo veel ideeen dat je niet weet waar je moet beginnen B) !

Welkom !

Link to comment
En als ik ergens mijn naam zeg schrijven ze alsnog altijd Stein!!!! :D


Lol ja, dat probleem komt me bekend voor. B)

maar als je op dit forum blijft rondneuzen kom je op zo veel ideeen dat je niet weet waar je moet beginnen ;)

Welkom !

Dank je, ik neus hier idd al een hele poos ongeregistreerd rond en heb al de nodige dingen geleerd.
Ik heb helaas nog niet alle benodigde materialen en mogelijkheden om zelf de benodigde spullen te maken B) maar dat komt vast nog wel :) Mijn ouders zijn helaas niet zo gecharmeerd van vuurwerk enzo dus moet alles een beetje stiekem gebeuren. :lol:
Link to comment

Welkom, geniet van je verblijf hier en wees niet bang je problemen neer te schrijven, wij helpen je maar al te graag.

Zorg gewoon dat het leesbaar is en niet al behandelt is in een ander topic. Verder is dit een voorstellingstopic dus de rest handel je maar via pm af of in de gepaste sectie.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...