Jump to content
PyroForum.nl

CoakCraw meld zich


CoakCraw

Recommended Posts

Ik ben dus CoakCraw, begin dit jaar kwam ik erachter dat er veel meer te doen was met vuurwerk dan alleen maar rotjes open te breken en wannabee bommetjes te maken. Ik ben nu serieuzer bezig en probeer aan de nodige chemicalien te komen. Ik heb inmiddels een aantal rokers gemaakt en ze waren allemaal goed gelukt. Een week geleden heb ik mijn eerste rol kraftpapier gekocht en ben begonnen met hulzen rollen, dat lukt aardig!
Op school gaat het een stuk beter met scheikunde sinds ik in pyrotechniek geintresseerd ben, ik doe trouwens het profiel Natuur en Techniek met biologie erbij waardoor ik theoretisch ook nog het profiel Natuur en Gezondheid doe. Ik zit in de vierde van Havo.
Nou, dat was dus mijn levensverhaal,
CoakCraw

Link to comment

Ik ga ook NT doen met bio totaal :P . En inderdaad, er is meer dan rotjes openbreken ja :P ! En lukken je hulzen een beetje? Ja kan het best beginnen met lange hulsen maken ( 20 cm ) want dan is het niet zo erg als je scheef gaat !
Heb jij in mijn how-to hulzen rollen tutorial gekeken in ''overig'' ?

Link to comment

Iedereen bedankt voor de complimentjes :P

@ yellowcard, omdat ik al een tijdje op deze site zit (1 maand en nog wat) heb ik al best veel gelezen op dit forum, jou how-to heeft me ook aangezet om eens hulzen te gaan rollen. Mijn eerste huls was inderdaad best lang (zo'n 30 cm) gelijmt met hobbylijm.

En dit is idd niet mijn hele levensverhaal, maar meer mijn beginners-pyro-levensverhaal :P

Edit: Ik heb de lijm uitgesmeert met een kwastje, het was dus maar een heel dun laagje lijm. De huls was een paar dagen later wel hard, met je vingers kon je de huls bijna niet indrukken.

Link to comment

Kan opzich wel, maar voor alle 3 die dingen zijn er op de rest van het forum al topics gemaakt, dus als jij een mooie huls hebt gerolt, en je maakt een foto, kun je die bijvoorbeeld in de foto/video sectie zetten onder een bestaant topic over hulzen.

Link to comment

Best CoakCraw.
Dit topic is om je voor te stellen aan de rest van het forum.
Voor resultaten van experimenten zijn al een hoop topics. Het is voor iedereen veel makkelijker om te kijken in een topic over een bepaald onderwerp, als dat ze steeds moeten kijken of jij misschien wel iets hebt gedaan wat ze interesseert.

Daarom het verzoek je resultaten te posten in de daarvoor bestemde topics.

Gr33tZ

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...