Jump to content
PyroForum.nl

Moloch


Moloch

Recommended Posts

Goedendag mensen!

ik ben Moloch, 15 jaar jong, op 2 juni wordt ik 16, en ben naar eigen zeggen bekend in de wereld van de chemie :D rookbommen heb ik nog nooit gedaan of iets dergelijks, siervuurwerk doe ik echter wel maar geen mortieren. een goede knal op zn tijd vind ik niet verkeerd maar het haalt het niet bij prachtig siervuurwerk. Ik heb op het moment niet veel bronnen om diverse chems te halen maar dat komt met de tijd denk ik....

reacties zijn welkom, vragen staat vrij en bronnen geven over de pm :D

gegroet!

Moloch

Link to comment

Ziet er inderdaad een serieuse member uit.
En zoals je zelf al zei, voor aan chemicaliën makkelijk te raken heb je tijd nodig. Hoe langer je met deze zaken bezig bent hoe vlotter je aan alles komt.

Heb zojuist 20 cl Hg (kwik 20 cl zou ongeveer overeenkomen met een kleine 2,5kg) op de kop kunne tikken voor een kleine 50€
:D:D
Hint: via veel zoekwerk op google,en via paar apotheken/drogisten navraag doen en zeggen dat je thuis experimenteert voor een eindwerk...
Als je dit doet vind je vlug de gewenste bronnen :(

Link to comment
Dat klinkt als een goede member die er al aardig wat vanaf weet.

Welkom op het forum, en lees ook even de Tha Rules :wink:


Nitro, no offense hoor, maar je geniet er blijkbaar wel van om voor modje te spelen. :D Regels voorlezen, mensen wijzen op spelling etc... :D

Ff terug ontopic: Welkom, hopelijk ben je een van de al meer ervaren/wijzere members dan degene die we dagelijks over de vloer krijgen. :( En wat die bronnen betreft, hetzelfde voor mij, eerst had ik geen enkele bron, na wat zoekwerk e.d. kom je er wel. En des te langer je in de branche zit, des te makkelijker het wordt imo.
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...