Boem

De zon schijnt, laten we lachen!

32 posts in this topic

*kwoot*
Zoek leuke knallers wie kan me veder helpen ? Pb
*unkwoot*

Ik zoek leuke rode fakkels grote sterretjes ? Pb

Groet,
020

0

Advertentie

Posted (edited)

/opstandig-heids-modus-aan

/opschonen.nl
/uit

En mocht Boem de begrippen 'forum' versus 'community' verkeerd begrepen hebben, gaat hij bij deze diep door het stof en biedt zijn nederige exuses aan.

#enlighten-me

Edited by Boem
Leechers
0

Posted (edited)

Boem kan niet slapen.
Doet disco-bal aan en iets met lampjes.
Mooie meissies met gouden sterren op hun koppies, en dan lekker rondspringen in je Al broek met teveel buskruit in de neus brein.
Moses kriebel man, die gast gaat uit z'n shell.

Doet disco-bal uit, en lampjes

Edited by Boem
0

Soms kijkt Boem in de spiegel en denkt dan: "man, doe niet zo moeilijk, vroeger was niet alles beter, toen stond de wereld ook in de fik".
Omdat Boem het vuur niet wil opstoken (en bij gebrek aan een paar gram kant en klare sas), hier zijn poging e.e.a. te doven, met wat gespetter.

0

Bowie, in 'de Kuip', 1983.
Kippevel, terwijl ik schrijf.

The real footage, from yesterday (beetje actie vanaf 22min).
Spoiler, v.w.b. het hoogtepunt: 29:15 - 30:31 ... bizar ... iets met gyroscopen en zij-vuurpijlen, denk ik.

(Nb doe je geluid ff uit als ze weer eens hysterisch beginnen te scream-en, de overzeese gekkies).

*edit*
Fuck you googol, met je "video is unavailable"     ...     hoe (oeoeoeoeoe)?
*quit*

Opnieuw:

Maarre, to get to the point, wat denken jullie: 60-30-10, of gewoon ouderwets 75-15-10 ?
En hoeveel gram dan?

/edit\
Forgot to ask, core or end burner?
\edit/

Edited by Boem
0

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

Advertentie

• Topics

• Bowie, in 'de Kuip', 1983.
      Kippevel, terwijl ik schrijf.     The real footage, from yesterday (beetje actie vanaf 22min).
      Spoiler, v.w.b. het hoogtepunt: 29:15 - 30:31 ... bizar ... iets met gyroscopen en zij-vuurpijlen, denk ik. (Nb doe je geluid ff uit als ze weer eens hysterisch beginnen te scream-en, de overzeese gekkies).  
      *edit*
      Fuck you googol, met je "video is unavailable"     ...     hoe (oeoeoeoeoe)?
      *quit*
        Opnieuw:
      Maarre, to get to the point, wat denken jullie: 60-30-10, of gewoon ouderwets 75-15-10 ?
      En hoeveel gram dan?   /edit\
      Forgot to ask, core or end burner?
      \edit/
    • Zou niet echt iets weten waar een kleine ballmill buiten hobbyisme verder voor gebruikt word, als een lortone te duur is voor je kun je beter zelf bouwen idd http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=13&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwir5enw2ZTZAhUFC-wKHcQqD2IQFghvMAw&url=http%3A%2F%2Fwww.instructables.com%2Fid%2FMake-a-Ball-Mill-in-5-Minutes%2F&usg=AOvVaw25ZXMCJzuH1AAW9SrvwPDb Gewoon boortol in de bankschroef, en een pot met een staaf, knikkers erin en hoppa (disclaimer geen knikkers voor pyro gebruiken)
    • Hallo Mark, Ik kan je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vertellen dat je hier geen particulier gaat vinden die zijn kogelmolen gaat vervuilen met pigmentstoffen     . Suggestie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Vijzel_(vermaler) Kleine investering voor een leuke test, succes!
    • Hoe klein zijn de hoeveelheden? Als het minder dan 100g is zou je kunnen overwegen er zelf eentje te bouwen. Het kan zelfs van KNEX geloof ik. Kijk maar eens op het forum.
    • Hoi, ik ben Mark. Ik ben hier niet vanuit een interesse voor pyrotechniek (niet helemaal waar, heel vet maar al te veel andere hobby's). Ik kwam door mijn zoektocht en oriëntatie op kogelmolens hier terecht. Ik ben bezig zelf pigmenten te maken voor olieverf en moet daarvoor de grondstoffen tot zeer fijne poeder malen. Punt is dat ik de grondstoffen wil testen als verf om vervolgens te besluiten of ik daar op door wil gaan. Als dat een ja is dan vind ik het geen probleem te investeren in spullen. 

Eigenlijk zoek ik nu een adres waar ik kleine hoeveelheden kan laten verpoederen. Kennen jullie een bedrijf of particulier in de buurt van Spijkenisse die dat doen? 

Mvg Mark
  • Who's Online (See full list)

There are no registered users currently online