Jump to content
PyroForum.nl

Even voorstellen...

Sharkie

Recommended Posts

Posted (edited)

Hey allemaal! Ik ben nieuw-hier, A.K.A. Sharkie.
Na 1 a 2 jaar klooien met consumentenvuurwerk ben ik hier op dit forum terechtgekomen en denk ik dat het tijd is voor het echte werk. Ik was vorig jaar al van plan om KNO3 te gaan kopen maar dat kon die dag niet doorgaan vanwege een begrafenis. Ik kende toen al iemand van mijn school die ook aan pyro deed en mij het een en ander erover leerde. Nu heeft Cojonesm van hier me al het een en ander uitgelegd en ik ben me ook al bewust van de mogelijke gevaren (spreek uit ervaring..) dus vanaf nu is veiligheid bij mij ook het belangrijkste. Zo zal ik nu ook niet meer zo snel in een buisje met samengeperste luciferkopjes gaan boren. Ik heb o.a. al een kogelmolen en bijna alles wat je voor pyro nodig hebt, alleen de chems ontbreken nog, daar kan ik helaas voorlopig nog niet aan komen. Maar ik hoop hier op een leuke tijd en hoop dat ik hier veel bij kan leren over pyrotechniek zodat ik er over een tijdje mee aan de slag kan. (Ik gebruik nu nog dat (waardeloze) spul uit rotjes en sterren uit romeinse kaarsen..)

Greetz,

Sharkie

Edited by Sharkie
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...