Jump to content
PyroForum.nl

labo buisjes en stuff

Recommended Posts

Posted

Ja,maar er worden geen bronnen vrijgegeven, je kan een beperkt aanbod krijgen bij de apotheek maar dat is erg duur, de betere bronnen houdt ik voor mezelf.

Posted

Dat soort dingen heten reageerbuizen, bekerglazen, maatcilinders, (destilatie)kolven en erlenmeyers e.a..

Wilt u de volgende keer meer op uw spelling en duidelijkheid letten.. dank u.

Posted

duvel da weet ik ook wel maar ik zit ni opt school he dus ik praat ni abn dan he
toch bedankt exhile

Duvel, dat weet ik ook wel, maar ik zit niet op school en dus praat ik niet A.B.N.

Zo hoor je deze tekst te schrijven!

P.s. je hoeft toch niet op school te zitten om A.B.N. te schrijven.....
Edit (By Nick)

Posted

Sorry als het zo overkomt maar ik ben al jaren geconfronteerd geweest dat mijn spelling niet goed is.
Ik probeer ook men best maar lukt niet altijd, ik heb dyslexie daarom is mijn spelling niet altijd juist en als ik dan daarbij nog eens snel type is het helemaal niet goed.
Sorry maar daar wil ik geen reactie ofzo op proberen te krijgen.

Mod EDIT: De helft van je fouten zijn gewoon vergeten letters omdat je te lui bent om 2x je post te lezen, daarbij vind ik ook dat dyslexie nogal een moderne afwijking begint te worden.

Posted

ff een vraag aan de MOD's: mag je wel bronnen geven van niet-chemicalien, enz. ?
(in de regels staat "Het is niet toegestaan om bronnen voor het verkrijgen van stoffen middels dit forum bekend te maken")

Posted

Als je wilt zeggen, dat je wekpotten o.i.d. bij de blokker kan kopen, dan moet je dat helemaal zelf weten.

Maar ook dit, zie ik liever via p.m. gaan...

Posted

zie ik wil geen potjes bestellen want kijk men ouders mogen het eigenlijk beter niet te weten komen want die hebben dat niet graag dat ik met zuren en vuurwerk enz. bezig ben in mijn kamer dus daarom wil ik ze niet bestellen maar liever zelf halen daarom mag het dus ook niet te ver zijn

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...