Jump to content
PyroForum.nl

Ik ben Rowald


Rowald

Recommended Posts

Hallo iedereen,

ik ben Rowald, 16 jaar en ik woon in een boerendorpje in Vlaanderen.
Ik zit in het 4de middelbaar en volg Wetenschappen-Wiskunde. Mijn favoriete vakken zijn: chemie, fysica, biologie, aardrijkskunde en wiskunde.
In mijn vrije tijd hou ik me bezig met chemische experimenten (gaat van spectaculaire proefjes tot "saaie" syntheses), muziek beluisteren en ik durf al eens uitgaan! :lol:

Ziezo, meer heb ik momenteel niet te zeggen. Als er vragen zijn, stel ze gerust!

Rowald

Edited by Rowald
Link to comment
Als ik het goed begrijp ben je hier voornamelijk voor HE?
Heb je al pyro ervaring, of wil je dat nu juist opdoen?

Welkom!

Niet alleen voor de HE...voor alles wat met vuur, explosies, rook te maken heeft, maar dan de chemie erachter.
Wel, ervaring in het maken van shells enzo heb ik niet, maar ik ken wel de reacties tussen kaliumnitraat en zwavel, kaliumpermanganaat en glycerol. Zulke dingen.
Ik ben hier om wat meer over dergelijke reacties op te doen, en uiteraard om wat mee te discussiëren.

@Berke_Experiment: Nee, ik ben niet van Limburg. Ik woon in Vlaams-Brabant.
Dat wiskunde geen "makkie" wordt heb ik al mogen horen van mijn voorgangers. :lol:
Link to comment

Welkom, leuk om een lid te zien die niet vraagt "hoe kan ik bom maken met pvc en flash, want er hebben zich al een paar mensen aangemeld waar je gek van wordt. :lol: Een fijn verblijf en ik hoop dat je veel fun hebt :)

Edited by kclo3
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...