Jump to content
PyroForum.nl

Ik Ben.. Alex


Alexy

Recommended Posts

Hallo allemaal :D !

Even voorstellen dan maar. Ik ben Alex wonende te Hilversum, met een huidige leeftijd van 17 jaar.

Mijn grootste interesse/passie is vuurwerk. Vanaf kinds af aan vind ik het geweldig. Naar aanleiding van een aantal filmpjes op YouTube ben ik hier terecht gekomen, heb eerst wat gelezen als gast en heb toen besloten een account aan te maken.

Maar goed, verder over m'n hobby's. Naast vuurwerk is flyboarden een grote hobby van me. Flyboarden? Simpelweg kitesurfen op het land met een mountainboard ;) . Verder speelde ik vroeger actief gitaar, maar de laatste tijd een stuk minder. Af en toe pak ik 'em er nog wel is bij :P .

Op school doe ik 4HAVO (blijven zitten ja, in het 3e leerjaar), profiel NT+Aardrijkskunde en informatica. Daarnaast heb ik een bijbaantje in het weekend bij.. een paardenstoeterij :D . Hier ben ik via m'n zus terechtgekomen toen ik geld tekort kwam voor oud en nieuw, en het werk is prima bevallen. Verder heb ik niets bijzonders met paarden.

Mijn ervaring met pyrotechniek is zeer beperkt, ik weet wat een aantal stoffen kunnen doen en ik steek vuurwerk af, maar ik heb nog een hoop te leren hier.

Nou ja, dat was ik in korte lijnen :P .

Groetjes!
Alex

Edited by Alexy
Link to comment

Allereerst welkom op het forum!
Er zijn hier naar mijn idee maar weinig mensen uit onze regio (woon op 10 km van Hilversum) actief op dit forum! ;)

Hoop dat je veel op dit forum op zal steken over pyrotechniek en ook over de veiligheid die erbij komt kijken! :P

PS @danny wat zijn jou hobby's dan?

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...