Jump to content
PyroForum.nl

Warkey


Warkey

Recommended Posts

Hallo pyromaantjes!
Ik ben Semmi, 14 jaar uit Almere. Ik heb zelf KNO3 liggen, en maak destijds rookbommen.
Ik probeer ook Helicoptertjes of Vuurpijlen te maken maar deze mislukken eerder ;)
Mischien leer ik hierzo weer wat bij! :P

Mvg,
Semmi

Edited by Warkey
Link to comment

Je spelling is goed, dat valt mee.
Wat niet meevalt is dat je al een aantal regels hebt overtreden. Zoals het vragen naar bronnen. Ik raad je aan om de regels te lezen, anders zal je verblijf hier zeer kort zijn.
Kom ook liever niet met woorden als pyromaan e.d. want dat zijn we niet.

Verder: welkom! Misschien dat we nog wat leuks van je zien(als je geen warnings krijgt)

Link to comment
Je spelling is goed, dat valt mee.
Wat niet meevalt is dat je al een aantal regels hebt overtreden. Zoals het vragen naar bronnen. Ik raad je aan om de regels te lezen, anders zal je verblijf hier zeer kort zijn.
Kom ook liever niet met woorden als pyromaan e.d. want dat zijn we niet.

Verder: welkom! Misschien dat we nog wat leuks van je zien(als je geen warnings krijgt)


Is goed, ja sorry voor het "Pyromaantjes" ;)
Ik zal de regels nog even goed doorlezen, maar je moet toch ergens wel vragen kunnen stellen?
Link to comment

Hey, welkom op het forum. Je kan op het forum inderdaad vragen stellen maar gelieve eerst grondig het antwoord zelf te zoeken voordat je iets vraagt, ik heb dit zelf op de nare manier ondervonden: een warning (ook door spelling). Verder een prettig verblijf, hopelijk leer je veel.

Link to comment
  • 1 year later...

Na een hele lange tijd niet meer aanwezig te zijn geweest wil ik me opnieuw voorstellen. Dit omdat ik nu meer ervaring heb en geen noob posten meer gebruik zoals vroeger.

Hallo allemaal,

Ik ben Semmi, 15 jaar jong (28e 16). Aan chemicaliën heb ik behoorlijk wat liggen want heb twee weken geleden een nieuw pakket ontvangen. Ik kan goed overweg met Meal Rockets en 3" Shells. Daar omheen ook knallers maar die interesseren mij niet zo heel veel. Ik ben al aan het voorbereiden voor Oud en Nieuw en voor een verjaardags shell op 28 November. Ik heb al wat Ruby Red stars en Emerald Green gepumped. Ook heb ik sterren liggen die in mijn 'verjaadags shell' gaan die van Emerald Green naar ruby Red branden. Dit zijn gerolde sterren.

Ik hoop hiermee een nieuwe comeback te maken en gezellig opnieuw deel te nemen aan het forum. Hierbij mijn excuses voor de noob berichten die ik hier anderhalf jaar geleden heb gepost.

Groet,

Warkey

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...