Jump to content
PyroForum.nl

Ik ben... PeterBlaat


PeterBlaat

Recommended Posts

Hey iedereen,

ik volg al geruime tijd vol interesse de topics op dit forum en heb ook al enkele keren wat gepost, dus ik vond dat ik me toch eens moest gaan voorstellen.

Ik ben dus Peter, woonachtig omgeving Den Haag, 17 jaar en zit nu in vier VWO. Ik ben op de basisschool twee keer blijven zitten dus vandaar.
Ik heb enige ervaring in HE's: AP (maar daar wil ik vanaf, vind het eigenlijk steeds griezeliger worden om er mee te werken en de synthese ken ik wel zo'n beetje, ik ga is kijken wat voor nieuwe dingen ik binnekort ga maken), APAN en ANFO.
Mijn hobby's zijn Scheikunde (meer een obsessie, m'n pa en vrienden worden soms gek van me xD), allerlei technisch geknutsel (radioscanner, computer) en nog een hoop dingen die ik vast vergeet :P.

Ik heb dus nog niet erg veel ervaring, maar dat komt wel met de tijd en ik heb geduld. Ik hoop veel te leren op dit forum.

Grz,

Peter

Link to comment

Nog niet zoveel ervaring en je bent al wel met AP bezig? :P En je wilt niet meer mee AP werken maar je wilt nog wel APAN gaan maken. :D Waarom niet eerst eens proberen NC te maken, of een LE?
ANFO houdt heel wat meer in dan je denkt hoor, je zit ook direct met grote hoeveelheden. Niet aan te raden bij HE's en zeker niet als je nog niet veel ervaring hebt.

Begin gewoon met veel te lezen, er zijn heus wel andere dingen die je nog kan gaan doen die veiliger en slimmer zijn om mee te beginnen.

En vergeet je niet aan de regels te houden! :P

Link to comment
Guest meatyke

Welkom, veel lees en leerplezier!
Je kan idd best stoppen met AP, en NC maken fzo, voor een goede primairy zou ik voor SA kiezen.
Makkelijke synthese, stoffen zijn niet al te duur, enz.
En dan in de toekomst als je wat veel meer ervaring hebt, dan nog eens AP maken.

Veel plezier! :P

Greetz Meatyke

Link to comment

Hoi PeterBlaat,

Welkom op dit leerzame forum :P

Voor een goede primairy zou ik voor SA kiezen.
En dan in de toekomst (...) dan nog eens AP maken

Als je SA kunt maken, waarom zou je in de toekomst dan nog AP willen maken? Gewoon voor de fun lijkt me niet, want het leven is een stuk funner als je lichaam intact is lijkt mij zo. Gewoon dus voor SA kiezen als je HE interessant vindt.
Link to comment
×
×
  • Create New...