Jump to content
PyroForum.nl

ik ben...


Robbermans

Recommended Posts

Guest meatyke

Eindelijk nog eens een leeftijd genoot van mij! :P
Verder een welkom van mij. Waar woon je ergens, Belgiƫ of Nederland?
Hopelijk krijgen we binnenkort wat creaties, filmpjes en foto's te zien van jou.

Greetz

Link to comment

Ik geef je 1 raad: Lees eerst voor je begint met iets vloeibaar(bestandsdeel: het brand meestal wel gaatjes in iets) zal je al een hele hoop materiaal moeten aanschaffen bv glaswerk,Zeker een Labjas,....
Maar voorzolang je het bij Pyrotechniek houd heb je dat allemaal niet echt nodig een gewoon het komende jaar(en) niet in het gedeelte Explosieven kijken welja je snapt het wel: geen chemische kennis en 13j oud,...

Als je broer aan pyrotechniek doet kan je hem ook altijd om hulp vragen.
Hoe oud is hij soms?

Voor de rest heet ik je welkom.

PS:het leukste om mee te beginnen is een rookbom(niet overdrijven zoals toxic.)

Link to comment

Ik zal proberen om me aan zo veel mogelijk regels te houden. Mijn broer zit hier ook en die geeft me tips als ik post. (deze heb ik alleen geschreven). Hij vertelde ook waarom je/u waarschijnlijk in een slechte bui bent. En veel succes met het regelen enz. op dit forum.

MvG.

Link to comment

Allereerst welkom op dit forum.
Een beetje ten overvloede, maar denk altijd voordat je doet. Begin met iets waarvan je voor 100% snapt hoe het werkt en wat het doet, en neem ten alle tijden de veiligheid in acht. Het klinkt misschien een beetje raar, maar als je precies weet hoe een compositie werkt, is het leuker om hem vervolgens te testen.

Tot slot een paar aanbevelingen: meng geen chloraten met zwavel, kijk uit met aluminium bij nitraten en meng geen aluminium met ammoniumhoudende zouten.

@Tyneman: Zijn dit niet ook van die topics die nergens over gaan enzo?

Link to comment

Je netjes voorstellen is sociaal gezien wel zo prettig. Dan weten we eens iets meer van de mensen waarmee we omgaan.
Maarja, stel je eens voor dat we TE sociaal worden.

Dit topic is er GVD niet voor niets. En voorstellen is idd geen pyro.
Mensen die zo anti-sociaal zijn en echt alleen over serieuze pyro / HE willen lezen, moeten lekker naar Roguesci pleuren en ons niet lastig vallen. Maardat is mijn persoonlijke mening.

Gr33tZ

Link to comment

Deze sectie is er om mekaar voor te stellen en beter te leren kennen etc en dat is heel goed. Maar beperk het dan ook tot deze sectie en laat de andere topics er buiten.

Het lijkt mij anders wel leuk dat jij samen met je beroer aan pyro doet / kunt doen, er zijn er hier op het forum niet veel die daarover kunnen meepraten denk ik.

Ik zou nog bijna het belangrijkste gaan vergeten maar van mij ook een hartelijke welkom geheten en hopelijk leer je hier iets bij en kun je ons in de toekomst wat mooie filmpjes / projecten laten tonen,

Link to comment

Welkom! :)
Als ik 't zo hoor heb je al een grote voorsprong in vergelijking met de meeste nieuwe members die hier hier komen.
Is altijd handig.

PS: Wat is de nick van je broer? Ik neem tenminste aan dat 'ie hier ook member is...

PPS: Ik doe 't toch goed voor iemand met een sociale stoornis?! :P;)

Link to comment

Welkom,

Je hebt zeer veel geluk dat je broer ook zo geinteresseerd is en er blijkbaar toch al wel wat van kent. Dan leer je (hopelijk) meteen hoe belangrijk veiligheid en theoretische kennis etc wel niet is. Je hebt nog tijd genoeg om te leren en lezen en hopelijk zien we dan binnen een tijd ook mooie creaties van jou.

Ps: Een maand zonder aanmeldingen? Hoe kom je erop Bastieboy, bots hebben we genoeg gehad deze maand hoor. :P

Link to comment

Bedankt voor alle leuke reacties nogmaals. Veiligheid is bij ons ook van groot belang. We hebben ook eerst mondkapjes en handschoenen gekocht. ook hebben wij een elektrische koffiemolen en een thee/koffiezeefje. We zijn nog hard bezig met voorbereidingen voor wat leuke dingen. We hopen dan ook snel fotos en filmpjes te posten van onze eerste kleine creaties en willen dan ook steeds grotere en betere dingen gaan maken en hopen ook handige tips te krijgen.

Mvg.

Link to comment
×
×
  • Create New...