Jump to content
PyroForum.nl

Ik ben nieuw hier


Guest meatyke

Recommended Posts

Guest meatyke

Hoi iedereen, ik ben nieuw hier ik ben meatyke, 12 jaar. Woon in België. Heb al heel wat rookbommen gemaakt. Ooit ook al buskuit al 2 keer een rookbom langs een markt met een paar vrienden was vet funny.
Al klantol gemaakt etc. en wil nu heeeeeel veel leren over de pyrotechniel.

MVG meatyke

Link to comment
Hoi iedereen, ik ben nieuw hier. Ik ben Meatyke, 12 jaar. Ik woon in België. Ik heb al heel wat rookbommen gemaakt. Ooit heb ik ook al buskuit gemaakt. Ik heb al 2 keer een rookbom langs een markt gelegd met een paar vrienden was vet funny.
Ik heb al een knaltol gemaakt etc. en wil nu heel veel leren over de pyrotechniek.

MVG Meatyke


Misschien moet je inderdaad wat beter op je spelling en grammatica letten. Hoofdletters en punten moeten op de goede plek. Je kunt ook het best hele zinnen gebruiken. Dan is het hele forum gewoon overzichtelijker voor andere forumbezoekers.

Ik hoop dat je hier veel gaat leren, en ik hoop ook binnenkort wat foto's en/of filmpjes van je te zien. Wat heb je trouwens met die buskruit gedaan?

Gr.

Mr.Paplu
Link to comment

Welkom Meatyke.

Mr Paplu hierboven heeft me de moeite al bespaard om al je spelfouten te verbeteren. Graag wijs ik je dan ook op de regels. Lees deze en zorg dat je je eraan houd. Anders loop je snel een warning op, en dat bederft je plezier op dit forum.

Verder hoop ik dat je erg veel gaat lezen alvorens aan de praktijk van je nieuwe hobby ten uitvoer te brengen.

Have fun, saty safe!
Gr33tZ

Link to comment
Guest meatyke

Ik heb met het buskruit lonten proberen te maken maar is niet zo goed gelukt. Nu probeer ik er een soort van raket van te maken. Maar weet niet zo goed hoe dat moet.

MVG

Meatyke

Link to comment

Dan zou ik beginnen met het lezen van de vele vele pagina's over raketten en vuurpijlen die we hier hebben.
Weet jetrouwens zeker dat je buskruit hebt gemaakt? Dat zou ik namelijk erg knap vinden van een 12 jarige met alleen rookbom ervaring.
Er is namelijk een groot verschil tussen de stoffen bij elkaar gooien en het maken van BP.

Gr33tZ

Link to comment
Guest meatyke

Ik denk van wel dat het buskruit was. Ik had namelijk 75g kno3, 15g C en 10g S. En dat mengsel in de kogelmolen. Uiteindelijk kreeg ik een donkergrijs achtig poeder. Is dat buskuit??

Meatyke

Hoi, is het ook normaal dat buskuit niet ontploft maar wel zo'n gensterkes en soort van vuur geeft??

MVG


Meatyke

Link to comment
×
×
  • Create New...