Jump to content
PyroForum.nl

ik ben nieuw hier


Big Bang

Recommended Posts

Hallo mensen,

Nou ik ben Big Bang en ik ben nieuw hier op dit forum. Ik heb al wel wat ervaring met pyro. Explosieven en zware knalluh vind ik maar niks. Op het moment ben ik echter wel bezig met het maken van flash wat al aardig wil lukken. Verder heb ik fontijnen en vuurpijlen gebouwd. Chems heb ik nog niet zo heel veel maar ik ben nog bezig met regelen dus dat komt nog wel. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen met deze geweldige hobby!

Groeten Big Bang

Link to comment

Welkom,

Leuk dat we er weer een wat serieuzer member bij krijgen. :( Als je al wat ervaring hebt mag je ons af en toe wel wat laten zien van je werk hoor. :P Verder helpen met deze hobby kunnen wij hier zeker, genoeg lezen en je helpt jezelf al een stuk vooruit! Vergeet wel niet op de regels te letten, maar dat lijkt zo te zien geen probleem.

Veel plezier!

Link to comment

Welkom,

Inderdaad mooi dat we er weer een wat serieuzer member bij hebben.

Vergeet wel niet op de regels te letten

Dus hij moet juist niet op de regels letten? :P

Gr.

Mr.Paplu

Hij moet wel vergeten om niet op de regels te letten, dus onthouden dat 'ie er wel moet op letten? :P Zoiets bedoelde ik. Achja, gisteren was eerste lesdag na laaaaaange tijd, dan ben ik 's avonds niet meer zo scherp. :(

[edit] Ach, als we het maar snappen. Dan zit het wel goed. ;)
Link to comment
Dus hij moet juist niet op de regels letten? :P

:(

Anyhow, Welkom hier op het forum. Wat leren betreft zal dat hier zeer goed gaan. Gewoon alles goed doorlezen, zelf proberen, en het belangrijkste: je vindingen hier rapporteren, zodat wij er ook wat aan hebben ;).

Nogmaals welkom, en de groeten,
Super
Link to comment
×
×
  • Create New...