Jump to content
PyroForum.nl

IzanDV


IzanDV

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik ben Ian uit Purmerend (30 kilometer boven Amsterdam), ben een 17-jarige scholier uit 5HAVO en ik vind scheikunde het mooiste wat er is. :( Ik heb het profiel Natuur en Techniek.

Mijn plan is dan ook om Technische Chemie op HBO te doen en daarna Scheikunde te gaan studeren.
Mijn ervaring qua zelf toegepaste scheikunde beperkt zich helaas tot school experimentjes en explosieven op het laagste niveau. Dit is mede te danken aan het tekort aan ruimte voor chemicaliën opslag en vervaardiging.

Ik volg deze site/dit forum al geruime tijd en vond het tijd worden dat ik me in de discussies meng. Mijn interesse ligt vooral in gassen.

Ik hoop hier heel veel te leren!

Ian

Link to comment

Welkom IzanDV!
Dit ziet er uit als een goed en serieus begin. :(

Wel wil ik je nog even op wijzen de regels voor de zekerheid nog eens door te nemen. Dan zal je een prettig verblijf alhier tegemoed zien.

Wat versta je onder 'het laagste niveau van explosieven'?

Hopelijk zien we je snel op het forum.
Have fun, stay safe!
Gr33tZ

Link to comment

Natuurkunde is zo prachtig omdat je met natuurkunde de hele wereld rondom je kan beschrijven, van kleine atomen tot grote melkwegstelsels. Vanuit een wiskundige basis wordt de abstracte en moeilijk te begrijpen fenomenen en dingen van deze wereld haarfijn uitgelegd. Etc. :P

Ik vindt het gewoon de leukste wetenschap die er is. Ik kom het hier gewoon promoten lol. :(

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...