Jump to content
PyroForum.nl

Ik ben eXacto


eXacto

Recommended Posts

Ik ben dus eXacto , ik ben van Vlaanderen.
Ik ben ook actief op andere forum/fora.
Mijn ervaring is beperkt : ik heb al een waterraket gebouwd en wat croftybommetjes . Ik weet hoe jullie over croftybommen denken , maar ik denk dat ik toch nog even verder ga met ze . Dus ben ik naar hier gekomen om wat meer te weten te komen en vooral veel te leren . Pas in het begin van het jaar begon mijn liefde voor zelfgemaakte bommen , eerder had ik al wel strijkers en van die dingen geprobeerd , gekocht en verkocht . Hopelijk leer ik hier wat bij en hopelijk integreer ik wat in het forum...

eXacto

Link to comment

Welkom eXacto!

Wees zo vriendelijk de regels goed te lezen en toe te passen. Dat zal je een prettig verblijf alhier bezorgen.
Verder hoop ik dat je erg snel stopt met Crofty shit. Het is gevaarlijk en onnodig. Je zal erachter komen dat minder gevaarlijke dingen veel leuker kunnen zijn.

Have fun, stay safe!
Gr33tZ

Link to comment

Welkom, eXacto!
Hopelijk stap je snel van je crofty-bommen af, want die zijn IMO heel k3wl.

Pas in het begin van het jaar begon mijn liefde voor zelfgemaakte bommen


Ik noem mijn hobby liever pyrotechniek, maar hoe jij het noemt is aan jou :angry:.
Begin gewoon met wat rookbommen, en stap daarna over op BP of andere basic-composities. Veel plezier!

Greetz
IM

Edit: Lol, tyneman precies gelijk gepost...
Link to comment

Welkom.

Crofty :angry: , ik hoop dat je snel nieuwe dingen zal bijleren, en minder gevaarlijke dingen gaat doen, zoals tyneman zegt er zijn leukere dingen die ook nog veiliger zij.

Maarja ik neem aan dat je hier bent om te leren, dus zo snel mogelijk weg van die crofty's... :)


Lttrz

Link to comment

Welkom,

Je weet wat wij (en het grootste deel van de hele pyrowereld waarschijnlijk) van croftybommen denken, toch ga je er mee door? Slecht idee, croftybommen hebben geen enkele reden om me door te gaan. Het kinderlijk en k3wl vermaak dat je er bij hebt weegt niet door ten opzichte van al de nadelen. Op dit forum staan vele andere leuke en interessante dingen om te doen zodat je geen croftybommen hoeft te maken, hopelijk zie je dit ook snel genoeg in. :angry:

Link to comment

Dank je voor de posts...Ik heb besloten de crofty's een beetje te laten voor wat het is , en heb plannen om morgen (dag vrij , joepie!) te werken aan mijn spudgun/KAS rookbom , heb wat problemen met het vinden van KAS , ze hadden het niet in de Brico (toch een grote winkel) en toen ik erachter vroeg vroegen ze direct achterdochtig voor wat het was...Misschien probeer ik het eens bij de bloemenwinkel , maar ik denk dat ik eerst die grote winkels nog een bezoekje ga brengen.

eXacto

Link to comment

Heb KAS gevonden!We (ik en m'n vriend) hebben het pak zelfs laten inpakken...Achteraf weet ik eigenlijk niet waarom :) , we zullen in de Kerstsfeer geweest zijn?Ik ben dus klaar om aan een KAS-bom(metje) te beginnen , ik heb alle stappen doorlopen , gekeken of ik alles in huis had en geschat hoelang ik eraan zou werken (weet echter nog niet zeker of ik mijn haardroger zal bovenhalen om te drogen en waar ik het dan zou doen). Het spudgunplan daarentegen is misgelopen : ik was naar de Brico geweest maar had niet genoeg tijd om alles bijeen te zoeken. Ik had eerder op voorhand moeten een plan tekenen en er niet pas in de Brico over beginnen denken. Bij deze is dat plan gemaakt en heb ik alle stappen van het maken ervan nog eens doorgelopen op verschillende sites .Ik zal later in de vakantie nog wel eens langs de Brico fietsen.

Greetz eXacto

P.S. Is een 'blogje' bijhouden in deze topic volgens de regels? Er staat nergens in dat het niet mag denk ik... :angry:

Link to comment

Heey prophet, daar kom je wel met een goed idee!
Pyro Blogs! :D
Dat zouden we nou moeten hebben, dus dat je je creaties en ervaringen in een blog kan zetten. :P

@hieronder: 't is leuker als je zo'n community voor pyro hebt, dus dat je 1 netwerk hebt van alleen maar mensen van pyro.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...