Jump to content
PyroForum.nl

Hallo, ik ben Pjee


Pjee

Recommended Posts

Hey ik ben Pjee,
ik kom nu al, serieus, zo'n anderhalf jaar op GK maar heb nooit de moeite genomen om een account aan te maken. Dit komt er voornamelijk door dat ik tot eind vorig jaar nooit echt dingen maakte die veel ingewikkelder waren dan een KClO3-Poedersuiker-Salmiak Rookbom of een grote KAS-Suiker. Na de "Grande Final" van mijn "K3wl periode" (Een KAS-Suiker van 32 keukenrollen) leek de tijd me rijp voor wat anders. Nu ik ouder en een beetje wijzer ben maak ik voornamelijk vuurpijlen en mortiertjes, vandaar dat de tijd me daar leek voor een account. Ik hoop dat als ik een vraag heb die beantwoord kan worden of ik zelf mischien eens een keer iemand kan helpen.
Mvg, Pjee


Edit: ik ben 15, heb geen werk woon in zuid holland en pas sinds kort een camera wat eigenlijk een fototoestel is, dat heel scherp en redelijk lang kan filmen, dus geen filmpje helaas. :)
Wel kan ik verzekeren dat die Kas Suiker echt spectaculair was :P

Link to comment

Welkom!

Beter ooit dan nooit , zeg ik maar altijd :)

32 keukenrollen KAS-suiker of KClO3 - NH4Cl - Suiker vind ik ook niet K3wl hoor! KAS suiker rookbommen is zo'n beetje waar iedereen hier mee is begonnen (gok ik).

Creaties natuurlijk altijd filmen (if possible) :P .

Jurrrrr

Link to comment

Welkom,

KAS-Suiker rookbommen behoren inderdaad niet echt tot de k3wl-scene aangezien er nog veel k3wls er last mee hebben om er een fatsoenlijke te maken (hoe moeilijk kan het nou zijn :) ). Ik hoop dat je hier vindt waar je naar zoekt en nu je toch een camera hebt dat we binnenkort ook wat van jou werk kunnen zien. :P

PS: Ik ben niet met rookbommen begonnen hoor jurrrrr, maar heb ze wel genoeg gemaakt. :D

Link to comment
Helaas... De filmpjes die ik opneem worden quicktime en niet bewerkbaar met Movie Maker

Wat dacht je van een programma , wat de extensie verandert (bv: MediaCoder, vind ik zelf wel goed) . Even omzetten bij mij word een quicktime filmpje van 20mb een .avi (dacht ik) filmpje van ongeveer 5 tot 8 mb , dus nog mooi verkleind ook.

Jurrrrr

EDIT: Antwoord op hieronder: Het is gratis , je moet gewoon ff Google gebruiken... zoeken op MediaCoder of zoeken op andere software.

Ik heb het even voor je gedaan dit keer: MediaCoder
Link to comment

Is het gratis? Downloadbaar? Zo niet; waar kun je het kopen?

Op dit forum appricieren we het dat je eerst zelf wat zoekt (google, wiki,...) vooraleer je zo maar snel vragen begint te stellen, wat het onderwerp ook mag zijn. Denk er in het vervolg a.u.b. aan. (Prophet)

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...