Jump to content
PyroForum.nl

Ik ben Roy


Pyrofanatic

Recommended Posts

Welkom op het forum Pyrofanatic.

Wees zo vriendelijk de regels te lezen en ze ter harte te nemen. Anders krijg je warnings en dat is niet bevorderlijk voor je verblijf op dit forum.

wel wat ervaring met kleine pyro

Wat moeten we ons hierbij voorstellen? Goede Flash maken is best redelijk pyro. Vooral als je weet waar je mee bezig bent kwa veiligheid en gevoeligheid van de compositie. Wat Flash uit een strijker halen en daar wat van bouwen word hier gezien als K3wl en geen pyro.

Veel succes op het forum.
Have fun, stay safe!
Gr33tZ
Link to comment

ik ben 15 jaar, heb scheikunde gehad voor een jaartje, nu niet meer omdat het verviel in mijn nieuwe rooster B)
ik ben kwa pyro technieken dan een K3wl, ik haal namelijk mijn kruid (BP, Flash, Whistle) gewoon uit commercieel vuurwerk, omdat ik nog geen goede aderesjes heb om mijn stoffen vandaan te halen.
zelf stoffen samen voegen lukt nog niet.


Een zin begint met een Hoofdletter. Volgende keer kost je dit waarschijnlijk een warning. Tyneman.

Link to comment

Nja, in principe ben je gewoon nog niet echt met protechniek bezig (vind ik), alleen maar dingen in een huls stoppen vind ik meer knutselen.
Maargoed, je bent er om te leren toch, ik denk dat je in de komende tijd wel via anderen en ook op jezelf bronnen zult vinden. Kaliumnitraat is heel makkelijk te krijgen als je eenmaal weet waar. Zwavel kun je halen uit spuitzwavel (dat topic kun je ff met de zoekfunctie zoeken). En houtskool kun je natuurlijk door het pyrolyseren (met een barbequetje als je een beetje economisch denkt) van hout verkrijgen.
En tadaa, je hebt de chems voor buskruit ;)
Ik wens je veel succes toe B)
BTW, hoofdletters zorgen ervoor dat je posts er wat overzichtelijker uitzien. :P
EDIT:
Offtopic, idee! Wikipedia URL's in me posts! Maar ik ben bang dat er geen functie in dit forum zit waardoor dat automatisch zou kunnen mja, achja, als ik een woord tegenkom in me post waar extra uitleg goed bij uitkomt zal ik er aan proberen te denken.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...