Jump to content
PyroForum.nl

Hallo allemaal


pyro2011

Recommended Posts

Hey, ik zal me ook maar even voorstellen.. :)
Ik heet Sebas, ik ben 15 jaar oud en al een tijdje bezig met het bestuderen van Pyrotechnische theorie... Ik ben me er circa 1-2 jaar geleden in gaan verdiepen, ik ben nu zover dat ik de praktijk kant op ga en bezig ben met Kno3/suiker rockets. :)
Na de kno3 rockets wil ik verder gaan met shells en Flash en andere comp's, maar dat is nog een lange weg..
Ik hoop dat ik jullie voldoende informatie heb geleverd. ;)

Gr,


Ik ben in 2011 trouwens begonnen met het bestuderen van Pyrotechniek vandaar de 2011 in mijn naam.. :)



Gr,


Edited by Rocketier
Link to comment

Welkom!
Maar met flash beginnen na de kno3 suiker rockets lijkt me niet zo verstandig.... Ben ook beginner en bestudeer nu 1,5 jaar theorie en heb met NYE een paar shells zonder flash geschoten.... Nu eerst mijn fouten van dit jaar (shells) verbeteren en dat beter doe als we weer uitkijken naar 2014.... En dan eens voorzichtig beginnen met flash....
Ik beschrijf het om te laten zien dat je voor flash goed voorbereid moet zijn en moet weten wat je in je handen hebt....

Nogmaals welkom! En lees veel....

Link to comment
Welkom!
Maar met flash beginnen na de kno3 suiker rockets lijkt me niet zo verstandig.... Ben ook beginner en bestudeer nu 1,5 jaar theorie en heb met NYE een paar shells zonder flash geschoten.... Nu eerst mijn fouten van dit jaar (shells) verbeteren en dat beter doe als we weer uitkijken naar 2014.... En dan eens voorzichtig beginnen met flash....
Ik beschrijf het om te laten zien dat je voor flash goed voorbereid moet zijn en moet weten wat je in je handen hebt....

Nogmaals welkom! En lees veel....

Haha ik bedoelde eigenlijk met BP beginnen, maar ik zei het in het algemeen dat ik na de rockets comps wil gaan maken.. ;)

En jij ook veel succes met leren. :)

Gr,

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...