Jump to content
PyroForum.nl

Goedenavond!


johnny

Recommended Posts

Zoals de titel al verklapt, ik ben Johnny.
Van kinds af aan ben ik al idolaat van alles wat met vuurwerk te maken heeft, maar sinds een jaar of drie heeft de pyrotechniek pas als serieuze hobby plaatsgenomen. De hobby is er voor mij meer een van vlagen; zo kan ik weken lang bezig zijn met een idee of het zoeken naar nieuwe stuff op internet, en zo kunnen er ook weer een paar maanden voorbij gaan zonder aan het hele gebeuren te denken. Nu de dagen weer korter worden, de nachten langer, en de kou weer invalt begint het ineens weer erg te kriebelen.
Ik lees al ruime tijd mee op het forum, en zal dit ook zeker blijven doen. Ik denk dat ik vooral de rol van een stille lezer in zal nemen op dit forum, maar als ik ergens iets aan toe kan voegen zullen jullie me zeker horen!
Vriendelijke groet,
John

Link to comment

Hey van Hout ik zie nog geen belofte hoor! :)

De instelling lijkt goed iig. Welkom Johnny! De meeste pyro's krijgen jeuk als de bladeren van de bomen vallen.

Tot vorig jaar was dat bij mij ook het geval! Sinds het lezen over de dingen die mede hobbyisten praktiseren en vooral het zelf doen en ervaren heeft er toe geleid dat ik vanaf januari tot en met nu bezig ben.

Om jezelf te enthousiasmeren is het ook leuk om te laten zien wat je aan het doen bent. Hoe simpel het ook lijkt...vier jouw successen met ons. :huh:

Veel plezier met de hobby en ons forum iig!

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...