Jump to content
PyroForum.nl

Ik ben Midge


midge

Recommended Posts

Ik kijk al een tijdje op dit forum rond en ik dacht dat het tijd werd om mijzelf voor te stellen.
Ik ben Midge, ik woon in Bosch en Duin (dat licht in de buurt van Utrecht) en ik ben 14 jaar oud.
Ik ben al sinds mijn 6e weg van vuurwerk en op 10 jarige leeftijd maakte ik mijn eerste green powder.
Mijn hobby's zijn: natuurlijk vuurwerk maken (vooral shells en pijlen), computeren en een miniatuur spel warhammer 40,000.
Ik zit in de 2 de klas van het gymnasium in Amersfoort.
Mijn vader en moeder staan niet heel erg achter mijn hobby maar ze staan het toch toe.

Link to comment

Bedankt.
Warhammer is inderdaad een geldrovende hobby en ook nog een hele tijdrovende vandaar dat het moeilijk is te combineren met mijn pyro hobby en school.
Maar ik zit op een club en daar schilder ik en speel af en toe een potje en zo blijft het leuk.

Link to comment

Hey Midge,

welkom op het forum! Wel een jong talent zo te horen! :lol:
Leuk om weer eens iemand in mijn regio te zien!

Hoop voor je op een leerzaam verblijf!

KR, Lennard

Link to comment
  • 4 weeks later...
Guest Goner

Dat kan alleen worden gedaan door de admin als ik het goed heb!

Ik heb zelf ook te maken met het probleem dat ik de enige ben in mijn woonplaats met mijn naam, ook al heb ik hier nooit problemen mee gehad en ik bij een aantal mensen bekent sta vanwege mijn hobby.

Link to comment

Of je veranderd je roepnaam gewoon :) , misschien zijn ze bij burgerzaken wel makkelijker dan hier, je weet het maar nooit :P . Verhuizen kan ook :lol: . Hoe groot is de kans dat er meerdere uit jouw woonplaats op dit forum lid zijn en dan weten dat jij het bent als je de naam van jouw woonplaats gewoon niet noemt?
Gewoon subtiel mee omgaan lijkt me het allerbeste.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...