Jump to content
PyroForum.nl

Eveacov Ludovic


Ludovic

Recommended Posts

Nu dan, even voorstellen:

Eveacov Ludovic (jaja, dat is een schuilnaam, mocht ik de AIVD op m'n nek krijgen) is hoe ik mezelf noem. Ik heb VWO met het Natuur en Techniek profiel achter de rug. Ik heb getracht Technische Innovatie Wetenschappen te doen op de Technische Universiteit te Eindhoven, maar na anderhalf jaar ben ik gestopt omdat dit niet geheel lukte. Affiniteit voor scheikunde bleef natuurlijk aanwezig. Daarna ben ik gaan werken en op die manier genoeg tijd en geld gecreëerd om mijn -eerder alleen jaarlijkse- hobby eens uit te diepen. Ik ben namelijk graag met vuurwerk bezig. En, jaja, ik heb ook 'kewl'-style huisgehouden. Na een pubertijd verder te zijn is het zo eens tijd geworden om wat serieuzer te gaan bezigen!

Nu heb ik in de tussentijd een kogelmolen gebouwd die werkt / die ik aan het finetunen ben. Ik heb al eens eerder greenpowder gemaakt met een vijzel (ik heb nu spierballen joh!) en dat was geinig. Echter, door gebruik te maken van mijn kogelmolen wil ik de lat verhogen en in elk geval flinke crackers en shells bouwen.

Zie het zo, ik houd van een beetje knutselen en van vuurwerk (echt pyro zal ik het maar niet noemen) dus dit blijkt een geinige combi. Voor de rest hang ik graag de kunstenaar uit (mijn kamer ziet er uit als een permanent atelier), luister ik graag muziek, ben ik graag grafisch bezig en zeil ik op z'n tijd wat.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...