Jump to content
PyroForum.nl

Gigahertz


GiGaHertz

Recommended Posts

Hoi beste forummers,

Bij deze neem ik even de gelegenheid om mezelf voor te stellen.
Ik ben zelf een amateur in de pyrotechniek, maar door wat onderzoek op internet kwam ik uit op deze site waar ook de profs rondhangen.
Mijn fascinatie voor vuurwerk is eigenlijk al onstaat toen ik nog maar een klein manneke was, toen vond ik het al leuk en mooi om met vuurwerk bezig te zijn en ook toen ik mijn eerste scheikunde doosje kreeg was ik helemaal blij.
Momenteel ben ik 21 jaar en werkzaam in de techniek, dus de pyrotechniek is uiteraard maar een hobby van me.
Als er nog meer vragen zijn dan hoor ik het graag.

groeten, GiGa

Link to comment
De meest gestelde vraag:
Wat is je ervaring met pyro dan?


Sorry dat ik dit er nog niet bij heb gezegd, zoals amateur natuurlijk al vermeld ben ik geen ervaren pyrotechnicus.
Mijn ervaring bestaat grotendeels uit het maken van klein vuurwerk, door ander vuurwerk te demonteren en de bruikbare stoffen daarvan te gebruiken in mijn eigen ontwerp/idee.
Wel ben ik de laatste tijd veel meer bezig met het maken van eigen chemicalien door middel van diverse chemicalien te combineren e.d.


Lees de regels en een prettig en leerzaam verblijf gewenst.

User1


Dank je!
Link to comment

Het uit elkaar halen van bestaand vuurwerk om de inhoud te gebruiken valt bij ons niet onder pyrotechniek.

Bij ons gaat het er meer om om het liefst zelf zo veel mogelijk alles zelf te maken, van sassen tot zelfgedraaide kokers. Dus het slopen van vuurwerk is een no-go, maar goed, iedereen moet ergens beginnen.

Edited by DKill_
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...